TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla e15 sedan

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #352034  av lexusmann

Da har jeg fått på sommerhjula....bilen ble noe høy...er foreløpig litt usikker om jeg skal senke, får se det litt an...kan hende fjærene ikke har satt seg skikkelig enda, har kun hatt en liten tur med den etter byttet...hva synes herrefolket? :wink: Kunne vært litt bredere bak enn framme, men er vel ikke lov med forskjellig dimensjon... :roll:
Vedlegg
Ble litt høyt ja...
Ble litt høyt ja...
IMG_0151.JPG (124.25 kiB) Vist 1005 ganger
Dette ble litt mørkt...
Dette ble litt mørkt...
IMG_0149.JPG (133.46 kiB) Vist 1005 ganger
Kunne med fordel vært litt bredere her...
Kunne med fordel vært litt bredere her...
IMG_0150.JPG (110.37 kiB) Vist 1005 ganger
 #352039  av Mr_Storbrua

senk :)
 #352040  av lexusmann

Jada, men hva syns du bortsett fra det?
 #352054  av Supramk3turbo

Ser veldig bra ut :D Liker at fargen på felgene er lik fargen på bilen :D
 #352096  av ArildM

Det ble da skikkelig bra jo :)
 #352098  av lexusmann

Tusen takk, synes det ble bra selv :wink: ....har jo fått pris på senkefjærer, men lurer på hvor mye av kjørefølelsen jeg ev mister...og ikke minst hvor hardt det blir...
 #352111  av Toyota-rav4-2002

Fin bil, som sagt fargen på bilen og felgene passer skikkelig bra sammen :)
 #352112  av Mr_Storbrua

Syns felgene så veldig bra ut :)

Jeg syns en bil er bedre å kjøre når man kjenner at det er stivt.. Tro uansett ikke at kun senkefjører blir for ille stivt å kjøre med..
 #352115  av lexusmann

Mr_Storbrua skrev:Syns felgene så veldig bra ut :)

Jeg syns en bil er bedre å kjøre når man kjenner at det er stivt.. Tro uansett ikke at kun senkefjører blir for ille stivt å kjøre med..
Du tror ikke det blir for stivt, mener du?
 #352116  av Mr_Storbrua

lexusmann skrev:
Mr_Storbrua skrev:Syns felgene så veldig bra ut :)

Du tror ikke det blir for stivt, mener du?
Korrekt :)
 #356578  av lexusmann

Da er H&R fjærer bestilt...en her inne på forumet fra Aksdal skal montere de for meg, håper det blir bra og at den ikke blir så alt for lav... :wink:
Kan ta noen flere bilder når de på...
 #356657  av Leif Gunnar

Skal gjøre det jeg kan gjøre. Har montert senkesett på en god del biler til nå, så får vi se hva vi får til med bilen din.

Ble bra med felgene da. Er det Zito felger? Helt like de bror min har. Han har 235/35-19 på sin 2008 Avensis X 2,2
 #356675  av lexusmann

Leif Gunnar skrev:Skal gjøre det jeg kan gjøre. Har montert senkesett på en god del biler til nå, så får vi se hva vi får til med bilen din.

Ble bra med felgene da. Er det Zito felger? Helt like de bror min har. Han har 235/35-19 på sin 2008 Avensis X 2,2
Det er Zito Navarro ja...tydeligvis populære felger det etterhvert, selv om det ikke er noen med slike felger her rundt om da...noe som jo er et pluss, hehe... :wink: Tenkte 19" jeg og, men tenkte det ville vel hardt å kjøre på, så gikk for 18"...er så langt veldig fornøyd, bare jeg får den litt ned så....pusler også med tanker om noe soting av side- og bakrute også...får se hva som skjer...
 #356779  av lexusmann

Fikk denne mailen fra BlankBil i dag....

"Leverandør sjekker opp fjærer og har denne kommentaren.

"”Her må vi notere at det ikke står Corolla i TüV dokumentene, kun Auris – derfor ville jeg som kunde sjekket med lokal trafikkstasjon om de godkjenner dette, bilen heter ikke Corolla i Europa annet enn Norge – kun Auris i Tyskland, derfor dette TüV dokumentet. Men EJ15 står som typebetegnelse i papirene – og skal være å finne i vognkortet også!”"

Ville bare nevne dette, så det ikke blir noe styr etterpå.

Skal jeg bestille?"

Hva mener dere, vil det da bli vanskelig å få senkingen godkjent i vognkort?? Får ikke håpe dette blir et sirkus... :roll:
 #356780  av ErikG

Ikke noe problem. Står modelltypen, altså ej15 der så skal ikke være noe problem det.