TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felgretting i Bergen

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #141962  av alex007

Hei, jeg har en skjev felg (oval) og lurte på om det var noen i bergen som retter slike skader?
Om ikke hvor er da nermeste felgretter verksted?

Kansje det vil lønne seg å kjøpe ny felg? men hvor selger de disse ATP felgene? 17"
Vedlegg
DSC00091.JPG
DSC00091.JPG (274.89 kiB) Vist 6028 ganger
DSC00078.JPG
DSC00078.JPG (189 kiB) Vist 6018 ganger

#141964  av ADHD:-)))

Hei!
Ja de er ein MEGET dyktig feilg servis man i Bergen!!!
Eg har selv sent ein felg til han å den blei som NY til en meget gunstig pris!!!:-)
Hans butig/verksted heeter: FELGSERVCE reparasjon & lakkering ROGER JENSEN
Svebråtet32
5302 Strusshamn
Mob:92244505

HÃ¥per dette kan hjelpe deg!!?

#141966  av Svinball

ADHD:-))) skrev:Hei!
Ja de er ein MEGET dyktig feilg servis man i Bergen!!!
Eg har selv sent ein felg til han å den blei som NY til en meget gunstig pris!!!:-)
Hans butig/verksted heeter: FELGSERVCE reparasjon & lakkering ROGER JENSEN
Svebråtet32
5302 Strusshamn
Mob:92244505

HÃ¥per dette kan hjelpe deg!!?

Dette er mannen som ALLTID kommer opp når det snakkes om retting av felg... :wink:

#141968  av GT_rider

Hoder vel til på Askøy han her?
Hørt navnet før ja.

#141970  av ADHD:-)))

Hei!
De er for meg ikke rart att den manen kommer frem nor de spørres etter felg service siden eg skada min ABT RASING felg som kosta 5000Kr per stk å di var STEIN hare å eg reinte ikke med att di kunne ordnes men han sa de ikke sku vere noe problem å etter han fikk di ringte han meg for å si att den felgen min var SEIG men de tok bare litt lengre til å han sveiste fortau såret på felgen å lakka felgen i etter tid har eg vist folk felgene å sport di omm di kan fortelle meg vilken felg som er reparert å di klarer ikke å velge rikteig for de eineste di sier er att den eine felgen er NY!!!:-)
Så den manen er DYKTIG å rimlig Å RASK!!!:-)

#141971  av alex007

hva betalte du for rettingen om eg tørr spørre

#141972  av ADHD:-)))

Hei!
Vel siden de var så mye skade (heile ytter ringen på felgen var egg forma å djupe HAKK) å sveising å lakkeing så blei de Ca900Kr

#141977  av alex007

ser ut som retting blir billigst då ja

#148395  av jonny on the spot

kan garantere at han er flink jeg. Har jobbet litt der inne selv. manen er multi kunstner med sveiseapparatet.