TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tips til felger som passer Avensis T27

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #408047  av Hansy
 
Hei.

Kjøpte meg ny Toyota Avensis T27 her i Januar. Ja jeg vet. skulle heller kjøpt 2012 modellen. men så hadde jeg ikke tid å vente, helt til i april. måtte få bort den gamle bilen min. :) volvo v70 T5 dritt bil. bare problemer med
med den.

Men uansett.

Det jeg lurer på er om det er noen som kan gi meg tips til felger til min Avensis. Bilen er i Svart farge.

og jeg her full styling på den. men finner ikke noen felger som passer til fargen / bilen. har sett noen her på forumet. den til ErikG. men så hadde jo han Hvit kant på de. å det var rå kult til den bilen. men dessverre feil farge med tanke på min. :)

Tar i mot alle tips med et stort takk

Takk på forhånd!

Hilsen førstegangs Toyota eier :)
 #408115  av ErikG
 
Felgene mine er til salgs. Kant kan lakkeres i ønsket farge. Trenger nye dekk.
 #408192  av Hansy
 
er veldig interessert, men er så usikker om det blir å passe med hvit kant. å hvilken farge som kommer til å passe.

HELT svart kan jo bli litt kjedelig.

Men skal tenke litt på saken, så skal jeg gi deg et svar løpet av uka. :)
 #408203  av celicat23
 
Hadde skiftet farge fra hvit til en skikkelig mørk rød/burgunder med litt flakes i. Felgene i seg selv passer avensis'en som ett skudd, så lenge du senker bilen nok vel og merke. Store felger & pyse senking på 30mm er grusomt.
 #410467  av Hansy
 
Da har man endelig klart å kjøpt seg sommer felger. Tok litt tid. men endte opp med http://bilprodukter.no/bilder/BP_550_pi ... ran_03.jpg


20" med 225/35/20 dekk. så håper det her blir bra. får dem ikke på bilen før 2-3 mai. er på jobb i Nordsjøen (farlig å ha får lite å gjøre)

Bilde kommer når jeg har fått de på bilen.