TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Omlegging og balansering i Trondheim

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #410437  av john_e
 
Nå har tiden kommet for å legge om bakdekk, pluss at alle fire hjul må balanseres. (Skal ikke kjøpe nye dekk, har alt liggende.)
17x8 205/40-17 (montert) og 17x9 235/40-17 (må legges på)

Hvilket dekkverksted i Trondheim er det best å dra til? :)
 #410441  av Zepticon
 
Har bestandig brukt Hanebo&Sortvik (på sluppen/bilbyen) jeg siden det er nærmest. Sindre jobber vell på ett av verkstedene her i byen så må da være en bra deal å dra dit?
 #410448  av sindrejl
 
Zepticon skrev:Har bestandig brukt Hanebo&Sortvik (på sluppen/bilbyen) jeg siden det er nærmest. Sindre jobber vell på ett av verkstedene her i byen så må da være en bra deal å dra dit?
Jeg driver Tempe Dekkservice jeg, ligger på andre siden av E6 fra Hanbo & Sortvik ;)

Har maskiner og utstyr som garantert ikke riper felger eller ødelegger biler, samt ganske dyrt balanseringsutstyr for å sikre en god avbalansering ..
 #410520  av sindrejl
 
john_e skrev:Tenker jeg tar meg en tur innom Tempe Dekkservice da ;)
Mulig det blir i morgen :)
jeg er der stortsett hele tiden, så du er hjertelig velkommen, bare spør etter meg så fikser vi det der. Må dog advare mot enorm kø imorgen pga dekksesongen, så anbefaler å komme utpå kveldingen, sånn litt før 18.00
 #410537  av john_e
 
sindrejl skrev:
john_e skrev:Tenker jeg tar meg en tur innom Tempe Dekkservice da ;)
Mulig det blir i morgen :)
jeg er der stortsett hele tiden, så du er hjertelig velkommen, bare spør etter meg så fikser vi det der. Må dog advare mot enorm kø imorgen pga dekksesongen, så anbefaler å komme utpå kveldingen, sånn litt før 18.00
Stikker innom i morgen, men må nesten komme dit tidlig på dagen, har lånt meg stasjonsvogn for anledningen :) Venting er ikke noe problem :)