TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forslag til felger mtp farge og størrelse? Avensis T27

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #414667  av Flakki
 
Hei sveis. Da er bilen på plass på tunet. Helt ordinær :-) Koksgrå farge og da er jeg litt usikker på hva jeg bør gjøre med felger.
Er det kuli med svarte felger og blank kant? Eller bør jeg gå for vanlig alufarge på felgene?
Vedlegg
2012-06-29 12.16.09 Edit.jpg
2012-06-29 12.16.09 Edit.jpg (221.92 kiB) Vist 15066 ganger
 #414677  av john_e
 
Gratulerer med ny Toyota!

Svarte felger med blank kant kan se litt billig ut, føler at "alle" har hatt det de siste årene :wink:

Vanlig grå felgfarge ser skikkelig ut, men tror det hadde vært fint med blankpolért kant i tillegg :)

Felgdiameteren kommer litt an på om du vil senke bilen eller ikke :?: For store felger kan se rart ut uten senk :)
 #414694  av Flakki
 
Takk for feedback. Jeg hadde tenkt svart felg med eventuell blank kant, men har vært litt usikker.
Det jeg har tenkt er at bilen vil se litt mindre "blank" ut eller hva man skal si. På grunn av fargen på bilen.
Men en vanlig felgfarge kombinert med blank kant kan være det rette ja... kanskje det.

Jeg må senke bilen. Kunne tenkt meg det samme som ErikG har gjort, og da er 20" finfint :mrgreen:
Cash spiller sef en rolle så vi får se. Må bli litt enig med meg selv hva jeg ser etter og :roll:

Sliter med å finne en konfigurator/simulator som har et stort utvalg av felger. Noen tips utenom Martins og ALCAR?
 #414706  av Flakki
 
ErikG skrev:Kan få kjøpe 20'' mine. 15k Strøkne. Gått ca 150 mil.
Er det de du har lakket hvite som du hadde på den forrige?
 #414710  av Flakki
 
Det skal jeg virkelig tenke på Erik!
Ikke akkurat sånne jeg har tenkt på, men det betyr ikke at det blir feil :)
Hvilken dekkdim er det? Trenger ikke noe vals eller noe før/etter senk?