TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Innkjøp av felger til Avensis T25. Trenger innspill

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #427902  av sstavnaas
 
Hei.

På tide å finne sommerfelger til bilen og tenker på å anskaffe meg noen 18" felger. Litt usikker på hvilket innpress jeg skal gå for. Er det noen her inne med 18" felger som har 45 i innpress? Gjerne vis bilder av bil med felger, fordi jeg trenger inspirasjon.

Tenkte selv på å få tak i et par audi rs 4 II felger og få de lakkert i svart/smoked/matt eller noe i den duren.

Bilde
 #428109  av fluid
 
sstavnaas skrev:Er det ingen som har noe å si? Hvilket offset har folk på felgene sine da? Ligger vell an til subbing i buene bak med 45 i offset på 18"?. Noen som har offset rundt 40 på 18" felger her inne da?
Har kjørt med ca. 70mm senk og 8x19 ET35 med 215/35-19. Noe subbing ved lang fjæringsvandring.. Kunne fint ha gått ned til ET30 uten problem.
Beklager møkkete hjul og dårlig bilde:
Bilde
Sist redigert av fluid den 24 apr 2013 13:27, redigert 1 gang totalt.
 #428111  av celicat23
 
Nå husker jeg ikke alle modell kodene, og sitter på jobb, men hvis T25 er samme som en 2004 modell så hadde jeg 8x18 ET32 og coilovere skrudd helt ned på min 2004 modell sedan. Bak kan du ikke ha noe bredere for da tar felgen i skjermkanten. Foran går det fint.

Skrev litt frem og tilbake om det fra side 8 i tråden her, og tok noen bilder av hvor mye klaring det var (hvis de ikke har blitt sletta...
http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... &start=105