TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Work felger

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #435502  av mkIV1994
 
Er det ingen som forhandler Work her til lands?
 #435505  av ArildM
 
Ikke såvidt jeg kunne finne ut når jeg skulle prøve å få tak i ventil. Noen mente Bjørnstad bil hadde det, men det stemmer ikke.
Velkommen til TS-ogn forresten :)
 #435543  av mkIV1994
 
Takker for det :D

Må vel bestille fra USA selv da sikkert. Har mailet litt med ett firma som forhandler work der. Prisen var ikke sååå ille som jeg trodde. 3900$ for ett sett, med frakt. Den Norske Stat skal vel ha litt og da såklart. Men det var sinnsykt lang ventetid. 8-16 uker.......
 #435625  av mkIV1994
 
Mail sendt :P satser på att de er klare til våren 2014 :)
 #440847  av Ace
 
Bringer opp en gammel tråd.

Noen update her ?

Har hatt liggende på vent muligheten til å få tak i Work wheels selv. Ser dog på prisliste at man ikke har noen pris på de felgene jeg har siklet på en stund :x Work Meister s1 felgene 3delt/skrudd. Fant en gammel tråd med navnet Jon Evert Skogmo som enmannsforetak og importør av felgene fra usa, uten hell i å få tak i ham.

Alternativ til dette er SSR III sp1 sine felger, men noen som har snøring på hvem som er importør av disse felgene ? SSR-wheels :P
 #440858  av ArildM
 
Sindre på Tempe dekk snakka noe om at han hadde begynt med Work felg.
Hør med han :)
 #441044  av Ellingz1
 
ja Tempe har fått work, dette vet jeg 100% siden jeg har bestilt meg ett sett :)

snakke med sindre, sykt bra fyr!
 #441071  av ArildM
 
Sindre er en kjempekar, fikser det meste :)
 #441759  av mkIV1994
 
bestilte felger hos ravspec i usa. fikk dæm her for litt siden. var hos tempe dekk å fikk lagt på dekk. ble fortalt att de skulle begynne med work felger ja.