TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tabell over boltsirkel og innpress til Celica, Supra og MR2

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

 #98669  av kennethx
 
Endret topic litt jeg

 #98737  av kaimagne
 
CelicaTurbo skrev:Ifølge http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm har AT16 og AT18 (Celica 86-93 med 4A-FE 1.6 liter motor) 4-100 i boltsirkel med 45 i innpress. Mens om jeg sjekker TÜV dokumentene som rial.de har tilgjengelig for sine 14-15" felger for disse modellene så opererer disse med 38 i innpress, så, det kan se ut til at det er noe usikkerhet rundt 1.6-literne av mk4 og mk5 Celica?
Noen tips til hvor man kan finne riktig info? Noen her med MK4 eller MK5 og 4A-FE-motor som kan sjekke vognkort?

 #98745  av kennethx
 
kaimagne skrev:
CelicaTurbo skrev:Ifølge http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm har AT16 og AT18 (Celica 86-93 med 4A-FE 1.6 liter motor) 4-100 i boltsirkel med 45 i innpress. Mens om jeg sjekker TÜV dokumentene som rial.de har tilgjengelig for sine 14-15" felger for disse modellene så opererer disse med 38 i innpress, så, det kan se ut til at det er noe usikkerhet rundt 1.6-literne av mk4 og mk5 Celica?
Noen tips til hvor man kan finne riktig info? Noen her med MK4 eller MK5 og 4A-FE-motor som kan sjekke vognkort?
Jeg har sett felger med forskjellig impress som begge har tüv papirer til Cs'en min. Så at det originalt er levert med ett sett felger med et impress, betyr ikke at noen kan ha typegodkjent et annet impress på noen andre felger :)

 #102815  av GT_rider
 
Noen som har innpress ohg boltsirkelti lmk2 supra da?? Leita litt rundt selv, uten noe nevneverdig resultat. Ser det var en som etterlyste nettop dette , derfor jeg kom på det.

God jobb av KAI MAGNE :D

 #257676  av Lørnings
 
Jeg veit ikke innpresset men celica supra'en har 4x114,3 i boltsirkel ihvertfall=) Jeg visste ikke at man fikk de gamle celica'ene (86-91?) med 4a-fe?Har aldri vært borti en sånn ihvertfall. de jeg har sett er 4a-ge eller 3s-ge=) Men hvis dere sier det så.. :?: