TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Informasjon fra medlemmer om deres pågående bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #459434  av celicat23
 13 mai 2018 18:53
Det må jo bli en artig go-cart å kjøre det her :D Er det gjort noe mer/planlagt noe mer med understellet enn senkefjærer?
 #459435  av wimpy
 13 mai 2018 21:22
Har et 22 mm justerbart Whiteline stabstag bak, neste ting på "understell" blir forhåpentlig vis felger på under 5 kg/stk og montere sperre diff :) Sikler litt på et bilstein coilover sett, men får bli laangt fram

husket noen hadde en artig kommentar etter jeg monterte det :roll:
celicat23 skrev:Artig prosjekt. Fikk en rimelig ny yaris med en diesel av noe slag som lånebil hos toyota, og den gikk overraskende greit. Skjønner at du bruker litt på å få stabilisert den dog, for understellet fra fabrikk er forferdelig - i vert fall på den jeg lånte. Han bak skranken på toyota så litt skeptisk ut når jeg klagde over at yarisen kjente ut som understellet gikk en vei og karrosseriet gikk en annen vei når jeg tok en sving i 140km/t :lol:

Det er tross alt 5 år siden du hadde den kommnetaren, så kansje jeg har tatt meg for god tid til å bli "ferdig" :oops:
 #459445  av celicat23
 15 mai 2018 16:34
wimpy skrev:Det er tross alt 5 år siden du hadde den kommnetaren, så kansje jeg har tatt meg for god tid til å bli "ferdig" :oops:

Bedre sent enn aldri ;)
 #459447  av wimpy
 15 mai 2018 21:24
Den siden har jeg ikke sett før, så takk for tipset OleST :D

Klør i fingrene mens jeg venter på nye bremser, så har begynt på lage form til ny luftfilter boks med inntak i fronten. Hadde vert enklere å sette på et åpent luftfilter, men ønsker mest mulig originalt lokk under panseret. Så måtte jeg uansett kutte i under-delen på luftfilter boksen grunnet IC rør :roll:

Funker bildene nå :?:

Bilde
 #459450  av ArildM
 15 mai 2018 21:30
Bildene funker :D
Og som Marius sier, bedre sent enn aldri :D
 #459483  av wimpy
 20 mai 2018 14:33
Begynner å nerme meg ferdig luftfilter boksen, den ligger nå og herder etter jeg har støpt på "filter feste" til original boksen :)
Om jeg er heldig så kommer bremsene til neste helg, da begynner bilen å nerme seg klar PKK

Bilde
Ferdig sparklet

Bilde
Støpt og grovtilpasset

Bilde
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7