TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #377745  av predator

Skikkelig kul har den blitt.
Eneste den mangler nå, er mere POWER :mrgreen:
 #379714  av predator

Fyyy Faaaeeen.. Unektelig en av de feiteste mk3ene jeg har sett. Om ikke den feiteste.. :mrgreen: Applaus velfortjent....
 #379716  av Andrepedersen

enig ;) likte dekalene på siden, og jeg i utganspunktet ikke liker dem :)
 #379921  av lexusmann

Utrolig flott har den blitt JonEivind.... :wink: Vil si at du har fått til noen ingen andre har gjort....
Hva/hvem er endless egentlig?Prøvde å google litt, men fikk så mange forskjellige svar at jeg ble usikker... :wink: Har sett på den stylinga som er på US corolla(S og XRS versjonen), og tror det hadde vært utrolig stilig å gjort noe sånt jeg også...men det koster vel en formue tenker jeg... :roll:
 #379928  av JonEivind

Takk takk :) Endless = bremser. Har stoptech-bremser nå, men regner med å kjøpe endless neste gang så.

Jeg kjøpte et replica trd bodykit til min, fungerer greit men blir litt pussing for å få det perfekt. Ikke noe problem å importere fra statene, har vel egentlig kjøpt alt til bilen derfra bortsett fra setene. Hvis det er et org kit, så kan det hende de har replica på raceonusa.com eller andysautosport.com evt ebay, og bruke jetcarrier til frakt selv om det tar litt tid. Finner også mye fint på japanparts.com, bare å begynne å spare... ;)
 #380200  av Daniel HS

Jeg har tydeligvis gått glipp av en tråd her jeg! GRISEFEIT bil, føler du har fått til et fett banestuk på den jeg! Planer om motor og banekjøring med denne eller?
 #380202  av tojo

Rullende høydare :twisted: flott rått stuk.
 #380266  av lexusmann

JonEivind skrev:Takk takk :) Endless = bremser. Har stoptech-bremser nå, men regner med å kjøpe endless neste gang så.

Jeg kjøpte et replica trd bodykit til min, fungerer greit men blir litt pussing for å få det perfekt. Ikke noe problem å importere fra statene, har vel egentlig kjøpt alt til bilen derfra bortsett fra setene. Hvis det er et org kit, så kan det hende de har replica på raceonusa.com eller andysautosport.com evt ebay, og bruke jetcarrier til frakt selv om det tar litt tid. Finner også mye fint på japanparts.com, bare å begynne å spare... ;)
Fant disse kit'ene her...http://www.andysautosport.com/toyota/20 ... 84041.html
Likte den hvite der.... :wink:
 #380270  av JonEivind

Nice kit det ja, ser også de har et lignede fra wings west i urethane, sikkert litt enklere å ha med å gjøre. Ikke så gal pris på det heller :) 7-8k ferdig levert kanskje. Hadde jeg hatt corolla hadde jeg nok gjort noe liknende, med senk og noen store felger.
 #381939  av JonEivind

Lekt meg litt i photoshop, vurderer å beholde de gamle time attack-felgene og lakke dem bronse for å ha noe å bytte på :) Sorte inserts i setene er forøvrig bestilt, gir litt cleanere look. Eneste bronselakken jeg fant var fra duplicolor men har ikke funnet noen steder som selger, noen som vet?

Bilde
 #384050  av EXS

Deilig førermiljø i den bilen der :D keep up the good work :mrgreen:
 #384060  av ArildM

Nice :) Tror det blir bra med bronsefelger også 8)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17