TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #320741  av |plumbo
 
Det er enkelt på 3 dørs hatchback. bare ta av dekselet og se nedi med ommelykt og speil . men hvordan det er med sedaner er jeg mere usikker på , da jeg ikke har skrudde dette så mye som hatchback
 #320746  av Espen-S
 
Plumbo, du har jo K-sport. Etter det jeg har forstått er det mye innstilinger på K-sport.. det er jo greit. Men Lettere modifisering.. er det rett å slett køddene å få på?
tenkte å kjøpe meg, men ble i tvil.. men er det veldig mye surr å få setti de på.. ?
 #320782  av |plumbo
 
Jeg er ikke fornøyd for de jeg ikke skjønner meg på systemet :P Hele dempern kan plokkes i deler og settes sammen igjen . man kan justere ALT FOR MYE ting på denne dempern til at det har noen hensikt og bruke denne type demper hvis man ikke skal kjøre mye på bane og fin justerer understellet. når jeg mener finjustering så er det for spesielt intreserte .

bak dempera mine passa ikke inn mot bremse trommelen bak så jeg måtte fram med vinkel slipern og fin justere litt ;)
 #352170  av |plumbo
 
Stemnings bilde :
litt har blitt gjort på den da i løpet av tiden ( bytta til bake understellet og lakkerte noen motor deler ellers . har også montert racing radiatoren . )
Vedlegg
DSC-0000114.jpg
DSC-0000114.jpg (207.79 kiB) Vist 5176 ganger
 #367726  av |plumbo
 
radiator satt på plass med nylakkert vifte hus of vifte

har også fått trompetene mine til itb enne mine på blacktopen min i går :)

blir muligens litt mere aktivitet utover nå som ting begyner og komme i orden igjen :)
Vedlegg
DSC-0000184.jpg
DSC-0000184.jpg (191.82 kiB) Vist 5133 ganger
DSC-0000161.jpg
DSC-0000161.jpg (178.02 kiB) Vist 5133 ganger
 #367739  av |plumbo
 
planene har vært store lenge de og de er det fortsatt ;)
nærmer seg med muse skritt :)

blir muligens kjøpt inn krom utgaver av disse festene ( han jeg handla trompetene av hadde en del funky deler til disse motorene og bilene ;))

sier ikke at ting skal skje svinfort igjen her men nå har jeg endelig fått et værksted der jeg kan ha bilen demontert en stund uten at det er til bryderi for kollegar osv :)
klager ikke over 140kvadrat med deler biler og værktøy ;)
 #376415  av |plumbo
 
Oki nå har jeg kommet fram til en litt sur avgjørelse men det får gå :\

Setter nå inn en standar 1.6 4a-fe motor igjen . er for dumt og bare la den stå synes jeg .
Plukker denne fra delebilen min så får en ny blacktop komme senere ( men jeg har jo blacktop i den andre bruksbilen da så jeg får kompansert litt der ;) )
flere oppdateringer kommer utover :)

Tjohei ;) God jul og gått nytt år til alle som leser her foresten ;)
 #377092  av |plumbo
 
Har løsna alt på motoren som skal inn i bilen nå , venter bare på elefanten jeg må låne .
har også plokka en del hele deler av delebilen så lageret er veldig fult nå ;)

Har også begynt og plokke ut interiøret og elnette til black top enn som satt i .
Som nevnt tidligre er også org dempere med 30mm senk montert igjen .( bilde fra det gammle værkstede jeg drev før )

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #377661  av |plumbo
 
Motoren uta av delebilen ( i går ) motor uta av 17m også ( i dag ;) )
begynte så vidt og demontere og gjøre klar motoren for en lett over haling ( reg reim og ojle bytte ) blir vel litt lakkering av topp deksel og noen motor deler og motor rom deler SOM NOEN KLAGET PÅ HER ;) ( Host EXS HOST:P )
Bilde
Sist redigert av |plumbo den 10 jan 2011 23:37, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36