TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #384889  av |plumbo
 
har fått ferdig det meste av kabler og slanger i motor rommet ( ja mangler bilde ) :P

tenkte jeg skulle vise fram det neste prosjekte med bilen :)
en kompis av meg ble nm mester i sin klasse i emma ligan i norge med dette oppsete for et år siden ( for stereo geeks , så var det green goblin golf 3 prosjekte )
kassene er i 2mm stål med av stivninger og godt lyd isolert med demper matter og asfalt matter .
planen framover blir og tilpasse disse kassene på de rammene jeg allerede har i bilen og deretter flytte batteriet bak og deksle opp bagasjen :) blir litt lettere når kassene er ferdig ;)

Bilde
Bilde

edit : her er de samme kassene i golfen til kent :)

Bilde
 #385495  av |plumbo
 
jaggu :) persjonlig synes jeg motorommet ser bedre ut i real lif enn på bilder .. men jeg har ikke det beste foto utstyret og er heller ingen fotograf men :P
 #385496  av ArildM
 
Litt dårlige biler og skitten bil så er det vanskelig å få noe totalinntrykk, men det ser jaggu ikke ille ut nei 8)
 #385541  av |plumbo
 
ArildM skrev:Litt dårlige biler og skitten bil så er det vanskelig å få noe totalinntrykk, men det ser jaggu ikke ille ut nei 8)
hmm biler sier du ? ;) skrible leif ;) skal få tatt den ut en liten tur av værkstede om et par uker tenker jeg da ting har roet seg med flytting osv :)
 #388732  av |plumbo
 
Da er jeg straks ferdig med ramma til bagasjerommet :) har igjen og stive opp litt og sveise på et par skruer og 4 hull til forsterkern.

det neste da blir plasering av batteriet :)

hår forøvrig endelig kjøpt meg et åpent filter og en overgang så nå veter tenn plugg kabler :)
 #389273  av |plumbo
 
Er godt i gang med deklings jobben på kassene nå :) ting er vesentlig enklere når de er bygget fra før ;) driver og tilpasser dekslene mot interiøret bak nå.

ramma er ferdig sveist , lakkert og montert :)
bilder kommer når jeg ikke sitter på mobilt bredbånd :)
 #389779  av |plumbo
 
hehe ja det blir det . røflig stippelert blir det oppunder en 100kg baki der. pluss asfalt matter :). havner vel litt mer tilbake på gammle tanker når den gammle motoren er i bilen igjen . mao ikke stor satsing på hk enda . er en del ting som skal fixes først :)
 #404532  av |plumbo
 
sliping og tilpassing på går i det små pga delsol , carina e og andre sine biler er mere prioritert .

men plokka opp noen fine deler her i dag til den :)
levin bremser :D
dobbelt stempla kalippre foran og skive bremser bak ;)
Bilde
Bilde

bestilte også et dynamik x insugs rør noe skuffende resultat men det blir nok sittende da delsolen har overtatt det gammle røret ;)
Bilde
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36