TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #377675  av ad92
 
Liker veldig godt bilen din, lest gjennom hele tråden faktisk :lol: veldig mye fram å tilbake ser jeg, men er vell sånn det blir.

Håper du får en fin vår/sommer med bilen hvertfall :D lykke til
 #377677  av |plumbo
 
Takker for det :D prosjekt tråden ble startet i 2005 så jeg planer endrer seg med årene :D

Får se om det blir skilt på den til sommeren mulig mulig men det frister mer med carina enn med 20v og 17m som til og fra jobb bil men hvis fruen får ned mæsja si fra trønderlag så har vi en bil til og ha vovv vovv i så da blir det denne bilen på veien tenker jeg . men uansett hva som skjer så blir alle bilene på værksted kjør bare i løpet av kort tid forhåpentlig vis :) ( sier forhåpentlig pga arbeids lysten som har vært laber en god stund og endelig har kommet tilbake , hvor lenge den holder får tiden vise ;)
 #380342  av |plumbo
 
Da skjer det litt her og :)
Reg reima kom på fredag , motert på lørdag og i dag er motoren i bilen :)

nesten ferdig med og koble opp rør og ledninger og slikt nå:) litt ell som må klippes og skjøtes pga blacktop nette som satt der før og så er det oppstart :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #381489  av ArildM
 
Nice, begynner å bli en stund siden sist den var i gang nå ;) Sto bare å samla støv når jeg var innom :mrgreen:
 #381497  av |plumbo
 
hehe ja den har sammla mer siden du var her og ;) er 3.5 år siden den gikk sist så det var på tide :D Gøy og høre motorsykkel pottene dure igjen morsom lyd det der :D
 #381665  av |plumbo
 
litt lite og gjøre på jobben i dag så jeg tok meg en fri dag :)
har høyglanens polert topp dekselet i dag og fått montert meste parten av interiøret igjen :)
bilder kommer :)
 #382560  av |plumbo
 
pussa og gnikka litt alu og montert catch tank og ekspangsjons tank ;) venter på blå silikon slaknger til hele motor rommet :) har fått til radiatoren men mangler alt anna :)

Bilde
Bilde
 #382960  av |plumbo
 
;) takker for hjelpa i helga med lemping av 17m motor ;) fikk ordna celican din og ;) du får slenge ut noen bilder på show and shine tråden din da vet du ;)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36