TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt: "Lekebil i Ã¥r?" (AE86 - 64k bewar

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #363890  av MR2turbo
 
moro med folk som kommer å girer opp ja.. hehe

Ser helt og godt ut, Morten! :D

Du skulle gjerne kommet innom en tur til meg og med litt dårlig innflytelse en dag snart xlr8.. hehe :)
 #363920  av Morten
 
Xlr8 skrev:montering av eksos og en liten fiks av vinduna bak som gjenstår?
Omtrent det ja.. og den hjulstillingsjusteringa da... :roll:
 #364162  av tojo
 
Dette høres lovende ut, regner med du tar testrunden av bilen up north ? :D
 #365165  av Morten
 
Dr.Ling skrev:Morten, du har vel ikke den originale luftfilterboksen + AFM m/plugg + luftslange liggende? Jeg kunne gitt en slant for dem om du har dem og kan sende.
Skulle ikke forundre meg om det ligger her et sted, men må ta en titt og se. Skal du virkelig ha på "verdens ekleste og trangeste AFM" på bilen din? :? hehe
 #365175  av Dr.Ling
 
Hehe, jeg trenger egentlig bare filteret til mitt lille godkjenne-med-4AGZE-prosjekt ;)
Du behøver ikke lete så hardt enda, jeg har kanskje et annet for hånden. Skal si ifra hvis det blir krise.
 #382207  av Lørnings
 
Åssen er det med denne om dagen Morten?=) Lenge siden forrige oppdatering nå, særlig med tanke på at det var ca en dags abeid som sto igjen igjen! :P
 #382280  av Morten
 
Lørnings skrev:Åssen er det med denne om dagen Morten?=) Lenge siden forrige oppdatering nå, særlig med tanke på at det var ca en dags abeid som sto igjen igjen! :P
Hmm... la meg tenke.... jo der var det jeg så den sist! Den står jaggu på samme bukkene og ser helt lik ut enda gitt. :lol: Er flink å spore av og hoppe mellom prosjektene vet du. Men siden jeg er midt i utflytting fra den mekkeplassen skal den ned fra bukkene og kjøres inn på nye plassen i løpet av noen dager nå, så kanskje det vekker minner og gir mersmak :mrgreen:
 #455135  av OleST
 
Er det fortsatt liv i ae86'n?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15