TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt: "Lekebil i Ã¥r?" (AE86 - 64k bewar

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #192970  av celicat23
 
http://www.mvpmotorsports.com forhandler seibon deler, så du kan kjøpe igjennom dem. De stikker IKKE av med pengene dine.

Kanskje greit at du legger ut hvem du har handlet med som du ikke har fått deler av, så ingen andre går i samme fella?

 #192971  av Morten
 
celicat23 skrev:www.mvpmotorsports.com forhandler seibon deler, så du kan kjøpe igjennom dem. De stikker IKKE av med pengene dine.

Kanskje greit at du legger ut hvem du har handlet med som du ikke har fått deler av, så ingen andre går i samme fella?
JonT, en AE86 fyr i Aberdeen som har solgt FRP og karbon deler til AE86 (og kun AE86) i flere år med fornøyde kunder. :?

 #204393  av 95TT
 
Det er jævlig surt når pengene bare får bein å gå på sånn.

 #204432  av Morten
 
Det løste seg faktisk til slutt med den biten. Fikk etter en god del detektivvirksomhet tak i han via jobben hans, og da ble han ganske spak og var enig i at det hadde gått for langt. Tok noen uker til etter det, men for et par uker siden dukka delene opp på døra her. :D

 #204551  av turbokjell
 
Er konge bil dette. Blir kanskje en på meg før sommeren å, hvis jeg blir kvitt bett par biler. Skal følge med på denne 8)

 #206275  av Morten
 
turbokjell skrev:Er konge bil dette. Blir kanskje en på meg før sommeren å, hvis jeg blir kvitt bett par biler. Skal følge med på denne 8)
Bare vær klar over at i orginal/noenlunde orginal stand er det en veldig oppskrytt og overprisa bil. For prisen de ligger på kan du få en god del annet som nok gir mer for pengene.. :wink:

Men når det gjelder deletilgang av snop og potensiale derimot.... :D Hihi, DA har jeg virkelig stor tro på kjerra ja.

 #206277  av Morten
 
Jeg har ikke gjort noe siden denne tråden sist ble oppdatert.. :? Mista mekkeplassen, og har ikke greid å skaffe ny enda..

Meeeeeen, det vil jo ikke si at ting har stått stille for det? Fikk jo den perfekte unnskyldingen for å være lat. :lol: Hadde ingen sted å gjøre av motoren når vi måtte ut, så for å utsette plassproblemet ble den satt til full overhaling++ hos en lokal motorguru (EBB Flowtech) som uansett skulle få porte toppen for meg. :wink: Den er nå ca. klar og venter på at den gamle motoren kan byttes ut.

I tillegg hadde jeg jo heller ikke sted å stå, og heller ikke tilgang til sveiseapparat, så da ble rustjobben satt bort og (istedet for at jeg endelig skulle rote meg til å lære litt sveising som var planen..). Plutselig var og alle de stygge rusthullene forsvunnet.

Kjøpt meg leilighet (med garasje såklart :mrgreen:) som jeg holder på å flytte inn i også, så bilder må desverre vente til overføringskabelen til kameraet dukker opp fra flyttelass jungelen. :wink:

 #206343  av Morten
 
Noen bilder.

PS! Damn så mye lettere det nye panseret er! :twisted:
Vedlegg
102_0254.JPG
102_0254.JPG (299.79 kiB) Vist 1454 ganger
102_0255.JPG
102_0255.JPG (197.61 kiB) Vist 1469 ganger
102_0256.JPG
102_0256.JPG (287.98 kiB) Vist 1461 ganger
102_0257.JPG
102_0257.JPG (488.32 kiB) Vist 1462 ganger

 #206410  av soltec
 
MÃ¥ bare si at eg er litt misunlig :D

 #207098  av kghaas
 
Dette blir bra, Morten!
Hvis du har tenkt å kjøre løp med denne i gatebilserien, hva er målet ditt på effekt og vekt?
Regner med at den er vesentlig lettere en MR2 MK1..

 #207105  av Morten
 
kghaas skrev:Dette blir bra, Morten!
Hvis du har tenkt å kjøre løp med denne i gatebilserien, hva er målet ditt på effekt og vekt?
Regner med at den er vesentlig lettere en MR2 MK1..
Tja, er ikke 100% sikkert det blir noe løpskjøring, men har det nå i bakhodet under bygging for å ikke brenne alle broer. :lol:

Målet er egentlig å gjøre alt jeg har lyst til, og se hva resultatet blir. hehe Men sånn i første omgang gjetter/håper jeg på rundt 850kg og ca.160hk. MEN om det blir gatebilserien vil jo klassevalg spille inn også (mest på vekta).

 #207195  av kghaas
 
Høres bra ut. Smart å bygge for race. Denne bilen blir da ca. 100kg lettere en min Mr2 Mk1, så jeg kommer nok til å slite litt ja. Regner selv også med rundt 160hk fra min 20V.

 #207315  av hybrid
 
Har du bilen din ståendes i stvg du morten? Hadde 4a-ge'n min ute hos ebb jeg også, på samme tid som deg:) jeg hadde megaras grunnet dårlig arbeid av meg selv. så nå har jeg fått forklart og planta inn hvordan jeg skal og ikke skal gjøre ting:)

Om bilen står i stvg så vil jeg gjerne titte på den engang:)

mnvh Stian Øvrehus

 #207953  av Morten
 
hybrid skrev:Har du bilen din ståendes i stvg du morten? Hadde 4a-ge'n min ute hos ebb jeg også, på samme tid som deg:) jeg hadde megaras grunnet dårlig arbeid av meg selv. så nå har jeg fått forklart og planta inn hvordan jeg skal og ikke skal gjøre ting:)

Om bilen står i stvg så vil jeg gjerne titte på den engang:)

mnvh Stian Øvrehus
Står i Sandnes (akkurat flytta meg dit). Er ikke fryktelig spennede å se på for tiden der den står på bukk, men er bare å ta en tur om du er nyskjerring. :wink:

 #208341  av Morten
 
Blei noen timer med "bil-slanking" i kveld. Den har blitt noen kilo lettere allerede gitt :mrgreen:
Vedlegg
102_0266.JPG
102_0266.JPG (332.29 kiB) Vist 1452 ganger
102_0267_r1.jpg
102_0267_r1.jpg (345.26 kiB) Vist 1459 ganger
102_0262.JPG
102_0262.JPG (375.75 kiB) Vist 1460 ganger
102_0261.JPG
102_0261.JPG (369.61 kiB) Vist 1449 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15