TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • G6r logg.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #428713  av EXS
 
jeg regner med det er den orginale ecuen som ikke holder følge... men jeg har ikke merket noe til det
 #428789  av EXS
 
montering av oljekjøler

Bilde
 #428884  av EXS
 
moddet fronten litt idag.. fullt reverserbart ;)

syntes det så ganske hardt ut

Bilde
 #428904  av ArildM
 
Ikke dumt :)
 #429488  av RuneÃ¥dl
 
Tøff bil du har! :) må jo ha blitt veldig lav med 15" felger? ;)
 #429569  av EXS
 
takker :) ikke lav nok for sommerbruk :P men helt grei høyde for vinterhalvåret ;)
 #429573  av RuneÃ¥dl
 
såpass ja, noen har tydlighvis bedre vei hjem enn andre :lol: syntes min er lav med 17" felger! :P selvom jeg gjerne vil ha den lavere, men da kommer jeg meg ikke hjem :lol:
 #429582  av Zepticon
 
Er gitteret stål eller plastikk? Hadde vært sex å få tak i slik plastikk å ha i grillen, da jeg synes stål blir så stygt når steinsprut begynner å slite på lakken :D
 #433366  av commen
 
Mener jeg har møtt på denne bilen i distriktet.
Sweet car ;)
 #433367  av Zepticon
 
Zepticon skrev:Er gitteret stål eller plastikk? Hadde vært sex å få tak i slik plastikk å ha i grillen, da jeg synes stål blir så stygt når steinsprut begynner å slite på lakken :D
 #433374  av EXS
 
commen skrev:Mener jeg har møtt på denne bilen i distriktet.
Sweet car ;)
mener jeg har sett deg også :) skal du inn og kjøre på banedagen til toyota ?
 #433425  av commen
 
Skal mest sannsynlig innover, har ikke bestemt meg enda om jeg skal kjøre på banen ;)
 #460204  av EXS
 
Denne biler er nå spiker dessverre :( vi hadde mange gode år sammen :) men som med de fleste toyotaer som ikke blir parkert om vinteren så tok rusten den til slutt.

visst noen har en 4zz eller 3zz motor og har lyst til og øke effekten med rundt 20hp så har jeg 1zz innsugs manifold,dyser og spjeld liggende etter denne bilen samt noen andre smådeler.


"nytt" toyota prosjekt står i garasjen og en vakker dag får jeg nok tid til og begynne på an igjen :)
 #460205  av OleST
 
Triste greier... Er bilen innlevert til en eller annen skraphandler? Skulle egentlig hatt en g6 donorbil...
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51