TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt Supra MK3 prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #454922  av Andreazz
 
Andreazz skrev:Nei, den ble ikke solgt. Den har fått seg en lagringsplass, å der blir den stående til den dagen interesse, lyst og egen garasje kommer :D

Det var et par interesserte kjøpere. Men det var enten snakk om bytte i (for meg) ukurrante biler, eller at jeg måtte ned i en pris jeg ikke ville la den gå for. Så da bestemte jeg meg for at jeg heller beholder bilen, avskilter den og setter den unna... Slik koster den meg ikke mer enn 1100,- årlig i forsikring.

Det blir jo ikke flere av disse gamle Supraene heller, så det blir jo morro å ta fram en slik en i framtiden også :D
God morgen Toyota-folk :D 5år er gått siden forrige innlegg :shock: Egen garasje er på plass og Supraen har stått hjemme i et års tid nå. Lyst og interesse har begynnt å sige på igjen :D Brukte den faktisk til mitt bryllup i sommer. Veteranstatus er ikke langt unna heller. Sikkert alderen som gjør det, men orginalt er ting som lokker for tiden, så hvis noen har eller vet av orginale framstoler til MK3 Supra, så gi meg et hint :o

Bilde
 #454926  av ASørensen
 
Ser meget pen ut denne Supraen din og det er kansje ikke rart med alt alt stell den har fått :)
Hvilke seter har du i bilen i dag da?
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal hante min første mk3 om få dager og der er orginalstolene ødelagt.
 #454929  av Andreazz
 
Det står i noen stoler som heter <Monaco>, virker til å være noe Recaro-kopier. Mene de er godt brukt og egentlig litt for store i forhold til den trange cockpiten i Supraen (etter min smak).

Hva er galt med dine stoler? Ødelagt som i knekkt eller bare slitt? Det selges nye skinntrekk til de..
 #454934  av ArildM
 
Black beauty! Skulle ha vært stilt ut på Classic Car Show neste år 8)
Kanskje man treffer deg på Cars&Coffe en gang også? Lenge siden jeg har sett en strøken MK3 :)
 #454936  av Andreazz
 
Ja, den ser ofte svart ut. Men er mørk blå i orginalfargen "Dark blue pearl" :D Men må nesten stå ut i sola for å se blå ut.

Hehe, ja, hadde vært gøy det. Men føler nesten den er for lite spesiell og kanskje burde vært i strøken, orginalstand for passe inn der..? Studerte MR2'en din der i sommer, meget pen sak det også!

Har vært ofte på C&C, men da på MC. Kun en gang med Supraen, da på prøveskilt. Blir vell oftere når den får permanente skilt igjen :D
 #454944  av ArildM
 
Om AW11en er spesiell nok synes jeg denne også er godt innafor 8)

Takk for skrytet :) Selv om min er langt over det originalpolitiet hadde godkjent :)
 #454945  av Andreazz
 
Ja, virker ikke som Der Orginal Politzei har satt ned foten for mye i utplukkingen av biler til utstillinga. Men din har jo mye tidsriktig styling og modifikasjoner, kassettspiller til og med!
 #454948  av CelicaTurbo
 
Flott Supra det der :) Det er flott om den kan komme på veien igjen, og vise folk i Norge at Toyota har historie :) Bilene våre begynner jo å bli så gamle etterhvert, at nærmest mulig standard er idealet. Det er i hvert fall slik jeg føler det :) Jeg bestilte original kassettspiller til MR2-en fra en selger med god score på Ebay i sommer, men sporingsnummer fungerte aldri og det kom ingen spiller i posten, så jeg fikk tilbake pengene fra Paypal :(
 #454968  av ArildM
 
Kasettspiller er digg det :) Greit når du får tilbake pengene, bare å bestille ny en da :wink: Ligger faktisk en del på Finn.no om man leter litt også.
Nja, Toyota på 90tallet måtte lide mye under F&F bølgen med plastikktilbehør. Velig bra det er noen som holder liv i de gamle sportsbil-heltene. Jeg sier til folk at de to MR2ene mine er min høyrentekonto, og at de garantert gir mer tilbake enn pengene i banken :lol:

Tilbake til originalt, bare med litt diskret ++ er definitivt veien synes jeg :)
StyleAuto stylingen er fra tidlig 90tallet på min, og en del av bilens historikk 8)
 #455000  av ASørensen
 
Andreazz skrev:Det står i noen stoler som heter <Monaco>, virker til å være noe Recaro-kopier. Mene de er godt brukt og egentlig litt for store i forhold til den trange cockpiten i Supraen (etter min smak).

Hva er galt med dine stoler? Ødelagt som i knekkt eller bare slitt? Det selges nye skinntrekk til de..
Ikke ødelagt nei bare veldig slitt.
Hvor selges slikt og hvor bra blir det?
 #455031  av Andreazz
 
Hvis man Googler så kommer det opp flere firma som lager ferdige skinntrekk. Men leser på Amerikanske Supra-forum at flere er kjempefornøyd med trekk fra disse:

https://www.leatherseats.com/leathersea ... d97c07a54e

Dette er komplett omtrekking av setene - av med gammelt skinn og trekkes opp i helt nye trekk - ikke bare enkle overtrekk som monteres over eksiterende. :D
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11