TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt Supra MK3 prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #381055  av Supramk3turbo
 
Huffda... Det var leit å høre, får håpe den kommer i like gode hender som den er i om den blir solgt... :D
 #383700  av Scotty
 
Synd at denne perlen selges! Håper at den kommer i riktige hender og blir verdsatt som det strøkne eksemplaret den er. Lykke til med salget. Svært fornuftig annonse og pris.
 #384134  av Andreazz
 
Scotty skrev:Synd at denne perlen selges! Håper at den kommer i riktige hender og blir verdsatt som det strøkne eksemplaret den er. Lykke til med salget. Svært fornuftig annonse og pris.
Jo, takk for det :D Skal bytte et hjullager, ta en oljeservice og shine bilen litt når jeg kommer hjem fra jobb om 2 uker. Så legger jeg ut annonse på Finn. Regner med salg av slike biler kan gå tregt, men man veit nå aldri, trenger jo bare en kjøper :wink:
Håper bare ikke jeg blir bombadert med mail fra folk uten penger og spørsmål om hvor langt man kan børne med bilen :lol:
 #384159  av Andrepedersen
 
Andreazz skrev:
Scotty skrev:Synd at denne perlen selges! Håper at den kommer i riktige hender og blir verdsatt som det strøkne eksemplaret den er. Lykke til med salget. Svært fornuftig annonse og pris.
Jo, takk for det :D Skal bytte et hjullager, ta en oljeservice og shine bilen litt når jeg kommer hjem fra jobb om 2 uker. Så legger jeg ut annonse på Finn. Regner med salg av slike biler kan gå tregt, men man veit nå aldri, trenger jo bare en kjøper :wink:
Håper bare ikke jeg blir bombadert med mail fra folk uten penger og spørsmål om hvor langt man kan børne med bilen :lol:

hehehe :D

Har lyst på denne jeg, men tviler sterkt på at fruen lar meg kjøpe :(
 #384236  av Andreazz
 
Andrepedersen skrev:
Andreazz skrev:
Scotty skrev:Synd at denne perlen selges! Håper at den kommer i riktige hender og blir verdsatt som det strøkne eksemplaret den er. Lykke til med salget. Svært fornuftig annonse og pris.
Jo, takk for det :D Skal bytte et hjullager, ta en oljeservice og shine bilen litt når jeg kommer hjem fra jobb om 2 uker. Så legger jeg ut annonse på Finn. Regner med salg av slike biler kan gå tregt, men man veit nå aldri, trenger jo bare en kjøper :wink:
Håper bare ikke jeg blir bombadert med mail fra folk uten penger og spørsmål om hvor langt man kan børne med bilen :lol:

hehehe :D

Har lyst på denne jeg, men tviler sterkt på at fruen lar meg kjøpe :(
Ã… fruen min igjen vil ikke at jeg skal selge :o
 #384330  av tojo
 
Andreazz skrev:Ã… fruen min igjen vil ikke at jeg skal selge :o
Behold bilen,du blir å angre om du selger den! tenk deg hvor morro det vil bli på MK3 treff 2050 :-) En gang Supra alltid Supra :P
 #388859  av Andreazz
 
Nytt hjullager, venstre bak er på plass. Litt knoting å bytte lager på disse. Mye demontering og et pusslespill når man skal presse drivaksling, nav, 2-delt innerbane, stor ytterbane med 2 rader kuler, spindel, bremseskjold osv fra hverandre og så sammen igjen med nytt lager. Men slakken i hjulet kom nå bort, ikke lager det ulyder heller, så det ble nok bra :D

Nye stålomspunnede bremseslanger kom også på plass i alle 4hjørner, sammen med ny bremsevæske selvfølgelig.

Motoren har fått nye 6liter med Mobil1 5W-50 og nye oljefilter. Så nå er den vell klar for sommeren og eventuelt en ny eier...

Bilde
Bilde
Nav med nytt lager og nye simmeringer

Bilde
Bilde
Nye bremseslanger og en liten shining av hjulopphenget
 #388864  av Supramk3turbo
 
Ser bra ut :) Men... jeg fikk ikke helt til å stemme at du har et alu rør bak der med gummiskjøt på... hva er det til?? :D he he
 #388902  av Andreazz
 
Supramk3turbo skrev:Ser bra ut :) Men... jeg fikk ikke helt til å stemme at du har et alu rør bak der med gummiskjøt på... hva er det til?? :D he he
Det er innlagt luft-til-luft fjernvarme med miljøbesbarende aluminiums innduksjon. Nyeste innen "grønn-teknologi". Du burde skaffe deg det, finner ferdige kit billig på eBay :P
 #388906  av Supramk3turbo
 
Andreazz skrev:
Supramk3turbo skrev:Ser bra ut :) Men... jeg fikk ikke helt til å stemme at du har et alu rør bak der med gummiskjøt på... hva er det til?? :D he he
Det er innlagt luft-til-luft fjernvarme med miljøbesbarende aluminiums innduksjon. Nyeste innen "grønn-teknologi". Du burde skaffe deg det, finner ferdige kit billig på eBay :P

HÆ??
 #388956  av Supramk3turbo
 
he he... i didn´t see :lol:
 #402474  av Andreazz
 
Nei, den ble ikke solgt. Den har fått seg en lagringsplass, å der blir den stående til den dagen interesse, lyst og egen garasje kommer :D

Det var et par interesserte kjøpere. Men det var enten snakk om bytte i (for meg) ukurrante biler, eller at jeg måtte ned i en pris jeg ikke ville la den gå for. Så da bestemte jeg meg for at jeg heller beholder bilen, avskilter den og setter den unna... Slik koster den meg ikke mer enn 1100,- årlig i forsikring.

Det blir jo ikke flere av disse gamle Supraene heller, så det blir jo morro å ta fram en slik en i framtiden også :D
 #402528  av Andrepedersen
 
Andreazz skrev:Nei, den ble ikke solgt. Den har fått seg en lagringsplass, å der blir den stående til den dagen interesse, lyst og egen garasje kommer :D

Det var et par interesserte kjøpere. Men det var enten snakk om bytte i (for meg) ukurrante biler, eller at jeg måtte ned i en pris jeg ikke ville la den gå for. Så da bestemte jeg meg for at jeg heller beholder bilen, avskilter den og setter den unna... Slik koster den meg ikke mer enn 1100,- årlig i forsikring.

Det blir jo ikke flere av disse gamle Supraene heller, så det blir jo morro å ta fram en slik en i framtiden også :D

hvilken pris har du sett for deg for denne supraen ? :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11