TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lasse's MR2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #456956  av OleST
 
Klokka er kvart over ASAP, ser ingen bilder med panseret lukket.... :P

Grom bil uten tvil!
 #456958  av lasse
 
Hoho, til meg å være så er dette KJAPT!
Vanskelig å se, men panseret er altså lukket :)
Slenger også med ett bilde av "fytti-jeg-er-så-fjortiss-og-må-ha-den-nøkkelringen! "
Jeg har også blitt såpass voksen at skiltplatene "Boil in bag" og "Hurtigris? " har blitt byttet ut til noe litt mer nøkternt...

EDIT: Jeg ser bildene legger seg litt opp-ned, men trykk på dem så kommer de opp riktig :)
Vedlegg
IMG_5809.JPG
IMG_5809.JPG (969.15 kiB) Vist 2149 ganger
IMG_5811.JPG
IMG_5811.JPG (31.86 kiB) Vist 2149 ganger
IMG_5812.JPG
IMG_5812.JPG (27.16 kiB) Vist 2149 ganger
IMG_5815.JPG
IMG_5815.JPG (21.21 kiB) Vist 2149 ganger
 #456959  av Makk
 
Ikke noe værre enn T skjortene jeg skal ha på meg og tvinge kvinnfolket til og ha på seg på motorfestival :mrgreen: :mrgreen: Men jeg likte de skiltplatene hahah,

Personlig har jeg alltid gitt faen, jeg tror der står Toyota Moss på min.

Arne's Motor på sykkelen og gamle MR2'en sto der "prøven bil" :D
 #456960  av celicat23
 
Fortsatt ingenting som slår skiltplata på 7-serie bmw'n du hadde :lol:
 #456963  av Makk
 
Jeg? Har aldri hatt 7'er jeg hehe, noe andre kansje?
 #456964  av lasse
 
Var nok Sjuer´n min han mente, stikkordene der var svart bil, shadowline, sort grill, sorte 20" felger med kromma kanter, bittelitt senk, sota vinduer helt frem, rett og slett KØL svart og "Svarte penger" på skiltplata :lol:
Var kanskje ikke så rart jeg ble stoppet ekstremt ofte i den bilen?? Men moro var det, og god å kjøre :D

Har hatt en dragning mot personlige skiltplater lenge jeg da, hadde en Merce stajonsvogn for noen år siden, på den sto det "Vi over 60" på, da kjerringa mente det ikke fantes værre gubbebil...
 #456965  av Makk
 
Jeg som blandet brukernavnene hehe
 #456969  av celicat23
 
Motoren var pen når den hang på stativet, og ble ikke feil i bilen heller. Kjerra er rimelig clean nå!
 #457049  av lasse
 
Jo takk, er vel ikke så halvgæren til 26 år gammel japse å være :)
Må bare få hentet ut skilter og få montert barnestol nå, guttungen maser fælt på at vi skal kjøre "Pappa sin bil, Toyota em æjj to"
 #457053  av GhostRider88
 
fy fillern så strøkent og stilig! Dette var moro å se 8) Må si jeg liker det blanke skjoldet (speilet) under motorlokket. På den måten kan du ha lokket oppe og ligge på plenen og fremdeles se/sole deg i speilbildet av v6'ern :!:

Å så må jeg si at jeg liker det røde i motorrommet, får meg til å tenke på det som kommer i min denne sommern :wink:
Sist redigert av GhostRider88 den 29 apr 2017 02:35, redigert 1 gang totalt.
 #457054  av celicat23
 
lasse skrev:Jo takk, er vel ikke så halvgæren til 26 år gammel japse å være :)
Må bare få hentet ut skilter og få montert barnestol nå, guttungen maser fælt på at vi skal kjøre "Pappa sin bil, Toyota em æjj to"
Ungen din er jo genial: kan så vidt gå å prate, men visste at AMG'n var en mercedes. Jeg er fortsatt imponert :D
 #457061  av lasse
 
GhostRider88 skrev:fy fillern så strøkent og stilig! Dette var moro å se 8) Må si jeg liker det blanke skjoldet (speilet) under motorlokket. På den måten kan du ha lokket oppe og likke på plenen og fremdeles se/sole deg i speilbildet av v6'ern :!:

Å så må jeg si at jeg liker det røde i motorrommet, får meg til å tenke på det som kommer i min denne sommern :wink:
Ja du sier noe der :) Det er jo egentlig litt for "bling" for min smak, men det var sånn det ble, ville ha noen skikkelige vifter i motorlokket for å dra ut varmen, og det var det jeg fikk tak i, var vel så og si bare KO racing som laget sånt da...
Ja, det blir nok bra, bare å glede seg!
celicat23 skrev:
Ungen din er jo genial: kan så vidt gå å prate, men visste at AMG'n var en mercedes. Jeg er fortsatt imponert :D
Hehe, ja han begynte tidlig der! Mercedes var vel det første merket han kunne skikkelig, nå kan han alt, jeg er stolt 8)
 #457062  av lasse
 
Måtte bare legge ut ett bilde av noe helt annet, ble bare så ekstremt fornøyd med fargevalget på denne!
Lakkerer kompisen min har nok en gang overgått seg selv med ett nydelig resultat, selv på kinaplast av über-rævva kvalitet :D
Gleder meg fælt til sola titter frem, da det er da denne sexy fargen kommer til sin rett 8)
Vedlegg
IMG_5838.JPG
IMG_5838.JPG (1.04 MiB) Vist 2074 ganger
IMG_5839.JPG
IMG_5839.JPG (997.99 kiB) Vist 2074 ganger
 #457065  av ArildM
 
Tøft :mrgreen:
Ser ikke mørkt på å få unger hvis de ender opp slik 8)
 #457068  av Philip
 
Den var grisetøff!:-)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 29