TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lasse's MR2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #311371  av lasse
 
Da har det skjedd litt mer, har modifisert vindusheisen til førervinduet sånn at det går automatisk opp også, fått inn en trd shortshifter, girkule og oljepåfyllingslokk(fikk av dama til jul :D ) og fått trukket ledninger og fått satt inn oljetempmåler, må bare få koblet inn sensoren til den...
Og som ikke det var nok, så har jeg fått vekk den lille rusta jeg har funnet, hadde såvidt begynt å bli litt brunt i støtdempertoppene foran, fikk pussa det HELT ned, grunna og smurt på et tykt lag med understellsmasse, godt å få det gjort!
Vedlegg
Shortshifter og oljetempmåler
Shortshifter og oljetempmåler
Foto041.jpg (1.92 MiB) Vist 2458 ganger
Shortshifter og girkule
Shortshifter og girkule
Foto037.jpg (2.3 MiB) Vist 2445 ganger
 #311420  av lexusmann
 
Hva slags olje påfyllingslokk var det du fikk da??
 #312548  av lasse
 
Er visst ikke så flink til å følge med jeg... Er ett TRD oljepåfyllingslokk jeg har fått :D
Har fått felt inn oljetrykksmåler i den andre luftedysa i dag, og fått klipt til noe svart blekk og fått festet det på baksiden, ser faktisk ikke så verst ut :D
Vedlegg
MÃ¥lere.jpg
MÃ¥lere.jpg (355.56 kiB) Vist 2873 ganger
 #312568  av lexusmann
 
Skulle vel ikke være på ebay hun fikk tak i det?? Har lett der mange ganger, men finner ikke, og er usikker om det passer... :wink:
 #312608  av lasse
 
Hun bestilte det fra mvp motorsports, passer sikkert flere motorer også, gamle lokket mitt ser ihvertfall klin likt ut som det i hennes bil (carina e med 4a-fe)
 #312655  av lexusmann
 
Sendte dem en mail, men regner det er dem til ca 53-54dollar...håper det ikke er dyr frakt....får se hva de svarer, men tror jeg går for den...takker for svar... :D
Edit:
Fikk svar fra Dusty..han har vært på en 5- dagers ferie..så han går nå gjennom mail fra de siste dagene, skulle få svar innen et par dager...får sikkert MYE mail ja... :wink:
 #312690  av lasse
 
Hehe, blir sikkert endel mail ja, men de er ihvertfall veldig flinke til å svare! Skriver en annen pris på pakka også, så man slipper unna endel moms...
 #317140  av lasse
 
Da har målerene mine funnet veien inn i bilen, må bare få koblet opp følerene, men da tenkte jeg å ta et oljeskift i samme slengen, så det blir vel når sesongen er igang tenker jeg, synes selv det ser ganske så fint ut :D

Og når jeg først var igang måtte jeg jo ta en ørliten luftetur med bilen, kan ikke si noe annet enn at jeg GLEDER meg til sommeren...
Vedlegg
Foto076_2000x1500.jpg
Foto076_2000x1500.jpg (355.97 kiB) Vist 2452 ganger
 #324892  av pkgrette
 
så jeg bilen din på tyrigrava i dag eller? var en ut og lufta nybygd sxen til en kopis av meg. svart med diskre styling
 #324968  av lasse
 
Var nok min ja, møkkete og fæl :oops:
 #327373  av bullit
 
Rimelig sikker på at jeg så deg på Ullevål idag. Helsikes strøken den bilen din altså... jammen er det langt mellom de gangene man ser en så strøken mr2. Jeg kjørte en svart ninja motorsykkel forresten:)
 #327484  av lasse
 
bullit skrev:Rimelig sikker på at jeg så deg på Ullevål idag. Helsikes strøken den bilen din altså... jammen er det langt mellom de gangene man ser en så strøken mr2. Jeg kjørte en svart ninja motorsykkel forresten:)

Var nok meg ja, og takk takk, selvom jeg synes den var møkkete og fæl :oops:
Er nok ikke umulig at jeg la merke til deg da faktisk, rett ved stadion?
 #328863  av bullit
 
Jepp, rett ved stadioen ja... passerte hverandre på parkeringa der. Ja syntes jeg så noe støvkorn på bilen din ja, fy fy :lol:
 #330170  av lasse
 
294, og 363 på hjula, hva kan dere jo gjette dere frem til :mrgreen:
 #330183  av pkgrette
 
bremsa 294 på hjula`?````?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 29