TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 1JZ-GTE i mk3 supraen

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #293605  av Shaggylaggy
 
detta blir bra ;) hvor mye må du gi for en 1jz eller 2jz motor? vurderer det samme neste gang jeg skjærer 7-m'n
 #293608  av Topaz
 
Fra 800-3000 dollar på ebay eller direkte hos firmaer som selger jdm motorer og front clips. Men du trenger endel deler i tillegg, om du ikke kjøper et front clip.
 #296354  av Topaz
 
PÃ¥ tide med en aldri liten oppdatering.
Venter på y-pipe fra et firma i usa som har viktigere ting å tenke på enn å selge deler. Gidder ikke vente lengre, så jeg har begynt å banke meg en y-pipe selv...like godt.
Vedlegg
mal.JPG
mal.JPG (64.11 kiB) Vist 2993 ganger
flens.JPG
flens.JPG (80.6 kiB) Vist 2580 ganger
flenser.JPG
flenser.JPG (116.95 kiB) Vist 2579 ganger
fl 2.JPG
fl 2.JPG (99.81 kiB) Vist 2579 ganger
fl 3.JPG
fl 3.JPG (87.59 kiB) Vist 2579 ganger
 #296368  av Topaz
 
Skulle lagt inn dette bilde først men....
Orginal y/t-pipe som skal bort bort bort....trang som bare det, og turboene blåser veldig mot hverandre.
Vedlegg
Toyota samarbeider med Jøtul
Toyota samarbeider med Jøtul
Bilde574.jpg (430.63 kiB) Vist 2579 ganger
 #296423  av Supramk3turbo
 
Heisann, takk for sisst. Bra du er kommet igang igjen, stå på :)
 #296444  av Topaz
 
Karl, jepp da, jeg kan godt ta noen bilder å pm`e deg.

Jo takk for sist Thomas, det var minneverdig. Inspirerende mht å stå på litt med min egen bil og :D
Og forresten, har jeg bilen ferdig til Hamar kan vi kanskje slå følge oppover....om du skal dit!?
 #296463  av KentSupra
 
Hallo Topaz
Disse kara skal bygge om det elektriske for meg http://www.phoenixtuning.com/ med frakt + ombygging så skulle dem ha 590$
8) 8)
 #296496  av Supramk3turbo
 
Topaz skrev: har jeg bilen ferdig til Hamar kan vi kanskje slå følge oppover....om du skal dit!?
Jeg hadde tenkt det ja, men litt usikkert på grunn av jobb. Får nesten se litt nærmere, hadde vært gøy å fått med tommy, henrik og tor erik også... :) Begynner å bli noen da, muligens qurtis om han ikke har solgt den..
 #296639  av TommR
 
Oi oi. Det må jeg si! Detta blir morro. hehe Lenge siden jeg har vært inne her nå. Ferie og greier gjør slikt. Hva er Hamar? noe jeg har missa nå? :)
 #296649  av Supramk3turbo
 
He he, Hamar er en by Tommy :D Det er et treff der oppe 22-august.
 #296751  av Topaz
 
KentSupra skrev:Hallo Topaz
Disse kara skal bygge om det elektriske for meg http://www.phoenixtuning.com/ med frakt + ombygging så skulle dem ha 590$
8) 8)
Hei hei du. Har vært innom den sia der, billig det. De har nok spesialisert seg på å bygge om el anlegg.
TommR skrev:kult. kanskje jeg tar meg en tur opp dit jeg og. hvis det bilr flere som skal! ;)
Ja, klart du skal det :wink:

Og om jeg ikke får bilen ferdig , og kommer en gammal amerikaner....så får jeg heller parkere utafor skuddhold :mrgreen:
 #296816  av KK-ma70
 
Tror kansje jeg kommer nedover til Hamar jeg og da :) En liten dagstur.. :mrgreen: Kommer hjem fra syden den 21... Har da vært en uke uten supran, så en roadtripp passer bra :D Så dere har med å møte opp :twisted: 8)
 #296840  av Topaz
 
KK-ma70 skrev:Tror kansje jeg kommer nedover til Hamar jeg og da :) En liten dagstur.. :mrgreen: Kommer hjem fra syden den 21... Har da vært en uke uten supran, så en roadtripp passer bra :D Så dere har med å møte opp :twisted: 8)
Det sa du mht mk3 treffet i vår også,...men dukket du opp??? Neida neida :wink: