TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 1JZ-GTE i mk3 supraen

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #301652  av tojo
 
Ønsker lykke til.
 #301692  av Topaz
 
Joa, det jeg som "ikke er i form", men jeg håper jeg blir utskrevet på mandag...og da fortsetter jeg med bilen med det samme. Mest småplukk igjen. Også er det det med det elektriske da. Skal prøve å få den ferdig nå med det første, for jeg tror jeg skal inn igjen om 3-6 uker og da kommer jeg sansynelig ikke hjem igjen på to måneder.
 #301700  av Supramk3turbo
 
Uffda. God bedring Tom...
 #301708  av mulle-mek
 
god bedring herfra og :wink:
 #301793  av Kjelliken
 
God bedring ja. vi satser da på at til våren er du klar igjen.. :wink:
 #301800  av Topaz
 
Takk for alle gode ønsker. Tror nok bilen er klar for dyst snart,...men,...nok snikk snakk om det. Får poste mer når når jeg har tinga gjort istedenfor å skravle om hva som skal gjøres.
 #302081  av Lørnings
 
Topaz skrev:Får poste mer når når jeg har tinga gjort istedenfor å skravle om hva som skal gjøres.
Hehe, det er vel slikt prat de fleste av oss er best på, så litt fra eller til gjør vel ingen ting! :P
 #304858  av mulle-mek
 
hej åssen går de med bilen ser du lys i tunellen på tide du fikser et treff før vinteren mvh peter :D
 #304967  av Topaz
 
Går framover, om enn noe treigt. Litt lite inspirasjon nå som sesongen er på hell. Mest småplukk igjen, har begynt på det elektriske, er vel det resten i hovedsak består av. Hadde jo vært morro med et treff før folk parkerer bilene for vintern. Har jo vært endel treff, street meets og banekjøring og sånn i sommer, så det spørs om er så mye interesse for det da?!
 #304997  av mulle-mek
 
altid intresse for et treff :D
 #305767  av Topaz
 
Noen bilder av hvordan det blir
23.10.08.jpg
23.10.08.jpg (122.29 kiB) Vist 2439 ganger
.jpg[/attachment]
Y-P.jpg
Y-P.jpg (108.46 kiB) Vist 2420 ganger
Vedlegg
coolern.jpg
coolern.jpg (110.59 kiB) Vist 2414 ganger