TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #453080  av ArildM
 
Aldri kjørt CS, men ser for meg at det er knallmorsomt :)
Gjorde seg med ny radiator også.
Litt stell må jo disse gamle bilene ha :)
 #453081  av Daniel HS
 
Carlos er kongebil å kjøre, litt tung da riktignok..

Også får man en del oppmerksomhet når man kjører i sentrum :P

Stell er viktig, har ikke vært så flink der siste årene, stortsett stått i en garasje i påvente av pågangsmot :P men satser på å få den eu-godkjent igjen nå i vår/sommer :)
 #453085  av ArildM
 
Så lenge bilen står tørt og rusta ikke får gro, så er det da vel ikke noe problem 8)
 #456797  av Daniel HS
 
Ser jeg er jævlig god på å oppdatere!!! Hehe!

Vært mye dødtid, og letet i blinde etter en oljelekkasje som ingen skjønner hvor kommer fra, kommer ut et sted mellom blokk og bunnpanne, men klarer ikke lokalisere. Det er ikke gjennomslag eller trykk i bunnpannen. Lurer på om det kan komme fra et sted mellom simmeringhus og blokk, tror det skjer noe der når blokken blir varm, evt så er det en sprekk som ikke er synlig med et vanlig øye.

Etter å ha byttet simmering 2 ganger, og hatt av bunnpannen 10+ ganger (bokstaveligtalt), byttet stortsett alt av pakninger etc etc gir jeg opp denne motoren. Har vært MYE tull med denne motoren jeg kjøpte av Egon på MotorImport.dk. Henter forhåpentligvis ny motor til helgen.

Aluradiatoren er byttet bort i en originalradiator faktisk, av div grunner.

Har litt diverse småknæsk liggende som kommer på etter bilen har fått ny motor og den er EU-godkjent, ligger litt på etterskudd der, skulle vært EU-godkjent i februar.....2015... Hehe...

Planer for motoren som blir kjøpt i korte trekk:
- Nytt regreimsett
- Ny vannpumpe
- Ny Oljepumpe
- Bytte alt av tetninger
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40