TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Connie sin Corolla E10

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #293997  av Connie GT4

Heisann :D

I desember 07 kjøpte jeg en turkis Corolla 1,3 xli 3-dørs 1996 mod. Har masse planer og ideer for denne bilen, men tar det litt etter hvert. Begynner i det små :)
Jeg har satt på 7x17 Purewheels Z129 felger med 205/40 R17 Toyo dekk og 40 mm Jamex senkesett. Har "lagd" min egen grill, sølvnetting bak den orginale grillen.
I løpet av sommeren skal jeg fikse en stor bulk på høyre side, lakkere speilene, fjerne vindusviskeren på bakruten og ta all rusten og steinsprutene slik at den blir helt strøken. Skal og sette på hvite blinklys. Har og planer om å kjøpe grøftelys og sote rutene.

Corollaen med de nye felgene og senkesettet :D
Bilde
Bilde

Grillen
Bilde

Felgene
Bilde

Legger ut flere bilder etter hvert som ting blir gjort :D
 #294013  av Daniel HS

Blir bra dette Connie. Felgene kledde bilen! Og husk bilder :P
Planer om å bygge den like vill som Celicaen da? Hehe...
 #294034  av Connie GT4

Takk :D
Den skal nok ikke bli like voldsom som Celicaen.. Må kunne bruke den om vinteren siden Celicaen må stå i garasjen. Men skal ha litt styling etter hvert forhåpentligvis :D
 #298051  av ErlendE9

bilen din e blitt kjempetøff :D men får tak i noe feks gti bak spoiler da er corollaen din rå tøft.
 #298387  av lexusmann

Flotte felger, connie!!! :D
Er personlig svak for den fargen der...er en t20 celica her i området i den fargen....Lakkere speil, ja...har jeg også tenkt på...lyktelister er fine på e10'n...syns jeg da... :wink:
 #313070  av Connie GT4

På tide med en liten oppdatering... :D

No har Corollaen fått en litt nytt:

- Booster grøftelys
- Booster hvite blinklys foran og på sidene
- Netting i fronten
- Sotete ruter
- Har og øyelokk på lur.. Men de er ikke blitt lakkert endå..

Ble bra.. :D
Bilde

Bilde

Kjøpte uorginale lykter.. De skulle bare limes fast.. Tørde ikke helt å ta sjangsen på det, så det ble hjemmelagde brakkerter..
Bilde

Hvite blinklys
Bilde

Netting i fronten
Bilde
 #313076  av Daniel HS

Små ting som gjør mye for helheten... :wink: Good Work :)
 #313086  av lexusmann

Pent, connie....andre planer?? :wink: driver med å bytte fronthøyttalere om dagen...ene er gåen, så bytter begge...
 #313125  av Connie GT4

Takker... :D

Har en del andre planer og ja.. :D To spoilere, lakkere plastdelene i interiøret i samme farge som bilen, gjøre ferdig anlegget (mangler skikkelig spiller, 6*9 høytalere og bedre høytalere i dørene)
Planer på lang sikt er: bodykit, hellakkering, effektanlegg og kanskje motorbytte (4AGE blacktop eller silvertop)... :D
 #313317  av |plumbo

Det motor bytte er og anbefale ! men når du kjøper en brukt motor, pass på og overhal den før du setter den nedi ! ( jeg fikk brukt blacktopen min i 3 måneder før rådelagere gikk ) men det har jo litt med kjøre stilen og gjøre og da , må vel innrømme det ;) bare og spørre hvis du trenger hjelp eller deler ! keep up the good work ;)
 #315861  av Connie GT4

Nå er endelig øyelokkene lakkert.. :D
Ble stilig.. :D

Bilde

Bilde
 #315863  av Espen-S

Pent Bil :)

ble kult med med øyelokka :D
 #336517  av Connie GT4

På tide med en oppdatering :D

No har jeg hellakkert Corollaen blå, tatt all rusten og bulkene. Har tatt vekk lyktespylerene og spylerdysen, emblemet og vindusviskeren bak. Har og lakkert speilene og satt i blå blinklyspærer.
Jeg har satt på to spoilere på bakluken. :D Ble kjempe tøft :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #336523  av Daniel HS

Bilen begynner å se gjennomført ut nå Connie, så den i helgen som var nede med Arenum...

Vingene var absolut riktige! Men kanskje på tide med en ikke fullt så stusselig potte? Hehe...