Hei
Vil bare fortelle litt om prosjektet jeg skal starte med nå, og få litt meninger på det, før det tar helt av på landsbygda her;)
Bilen som skal bygges om er en 1991 MR2 N/A
Skal bestille første delene til uka, som blir Work Meister S1 felger(17x7 eller 8 foran og 18x10 bak)
utifra disse felgene har jeg to "planer"på hvordan jeg skal bygge bilen.
-
Den første er: Hvis jeg klarer å valse de orginale hjulbuene nok til å få plass til såpass store Work felger bak, så kommer jeg til å sette på border body-kit som utgangspunkt, og modifisere det deretter.
Hvis det ikke går med valsing, da blir det trd2000gt kit.
-
Er det noen her som har peiling på om det vil gå og valse såpass mye?
Og hvilket av kittene tror dere blir penest?
Motor skal bygges senere, samme med interiør, og bilder kommer etterhvert som bilen bygges
Satser høyt med dette prosjektet, og resultatet SKAL bli noe sånn:

Vil bare fortelle litt om prosjektet jeg skal starte med nå, og få litt meninger på det, før det tar helt av på landsbygda her;)
Bilen som skal bygges om er en 1991 MR2 N/A
Skal bestille første delene til uka, som blir Work Meister S1 felger(17x7 eller 8 foran og 18x10 bak)
utifra disse felgene har jeg to "planer"på hvordan jeg skal bygge bilen.
-
Den første er: Hvis jeg klarer å valse de orginale hjulbuene nok til å få plass til såpass store Work felger bak, så kommer jeg til å sette på border body-kit som utgangspunkt, og modifisere det deretter.
Hvis det ikke går med valsing, da blir det trd2000gt kit.
-
Er det noen her som har peiling på om det vil gå og valse såpass mye?
Og hvilket av kittene tror dere blir penest?
Motor skal bygges senere, samme med interiør, og bilder kommer etterhvert som bilen bygges

Satser høyt med dette prosjektet, og resultatet SKAL bli noe sånn:

- 1991 MR2 Mk2 (viewtopic.php?f=61&t=36628)