TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #456759  av magnesmurf
 
Ser ut som om jobben med å bytte reg.reim går til David i år. Og håper å ha det unnagjort i løpet av begynnelsen av mai.
 #456760  av GhostRider88
 
magnesmurf skrev:Ser ut som om jobben med å bytte reg.reim går til David i år. Og håper å ha det unnagjort i løpet av begynnelsen av mai.
Høres bra ut. Er i mai min også etter planen blir ferdig, dog i slutten :) Ser ut til å bli en bra start på sesongen 8)
 #456808  av magnesmurf
 
Da var første turen i år unnagjort. Bilen startet på første turn og gikk som smurt. :D
Vedlegg
2017-04-05 13.08.43.jpg
2017-04-05 13.08.43.jpg (3.54 MiB) Vist 3009 ganger
 #456810  av GhostRider88
 
magnesmurf skrev:Da var første turen i år unnagjort. Bilen startet på første turn og gikk som smurt. :D
Nydelig :) Bare å glede seg til sesongen nå 8)
 #456812  av lasse
 
Ahhh, første turen er alltid magisk!!
Jeg er misunnelig!
 #456813  av magnesmurf
 
Du er vel ikke så langt unna å få liv i din nå Lasse?
 #456815  av lasse
 
Neida, hadde vel vært ute en tur med den om skiltene sto på :wink:
Men kommer til å kjøpe prøveskilter til en dag det blir bra vær for å teste litt før jeg henter ut skiltene, litt kjipt å betale årsavgift om den streiker første turen :roll:
 #456820  av magnesmurf
 
Ser den. Men du har vel bygd motor noen ganger nå, så det er vel god sjanse for at det holder?

Er fult mulig å tabbe seg ut, og at bilen ruller 1000-1500km før det skjer noe også. Var borti det når jeg hjalp en kamerat med motorbygg, og han byttet alt untatt råder, og den ene råden selvfølgelig var litt bøyd. Den holdt i ca 1500km før den begynte å si fra.
 #456839  av lasse
 
Joda, og det det er jo i grunn og bunn en Toyota motor, så hva kan egentlig gå galt?
Men sånn er det jo når man ikke driver med ting til vanlig, man blir alltid litt usikker på egeninnsatsen :)
 #457063  av 3rlend
 
lasse skrev:Joda, og det det er jo i grunn og bunn en Toyota motor, så hva kan egentlig gå galt?
alt :mrgreen: :mrgreen:
 #457064  av Makk
 
3rlend skrev:
lasse skrev:Joda, og det det er jo i grunn og bunn en Toyota motor, så hva kan egentlig gå galt?
alt :mrgreen: :mrgreen:
Helvette heller, har hatt 40+ biler og ingenting slår Toyota på holdbarhet :D

Kjører mine med god fres hver eneste dag! Ingenting har imponert meg så mye på holdbarhet! :D
 #457140  av magnesmurf
 
Da har bilen ny reg.reim, ordnet av david 8)
Skal ta sluttsteg i polering, og forsegle med en god voks. SÃ¥ er bilen virkelig klar for sesongen :D
 #457141  av GhostRider88
 
magnesmurf skrev:Da har bilen ny reg.reim, ordnet av david 8)
Skal ta sluttsteg i polering, og forsegle med en god voks. SÃ¥ er bilen virkelig klar for sesongen :D
Nydelig :) 8)
 #457143  av lasse
 
Høres bra ut!
Regner med jeg ser deg (og bilen) på vårmønstringen?
 #457144  av OleST
 
Håper det er mange forum medlemmer på vårmønstringen, gjerne som kjører sw20 dit også ;)




Sier ikke dette fordi jeg vil se på MR2 og drømme meg bort altså :mrgreen:
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 97