TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ArildMs Corolla 1971 KE25

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #353925  av ArildM
 
Yess. Ca samme matten jeg tok etter at jeg la inn posten.
Litt skeptisk på å dreie av noe mer på adapteret, sånn i tillfelle de svekkes?
Time will show :lol:
 #353926  av tojo2
 
ebay annonse : HUB CENTER OPENING 68MM

Mener din trenger 70mm, Kan huske feil .. Bare ei 5mm dyp rille innvendig mot anleggsflate. . Får ikke spaceren på uten. Blir ikke svekka
 #353987  av ArildM
 
Aha, blir samme som på Mazdafelgene jeg har på nå da ;) Nei men da er det jo håp :)
Bør kanskje få gjort dette i dreiebenk slik at det blir skikkelig da. På Mazdafelgene slipet jeg av kanten med pussemaskin ^^
 #353998  av Brasse
 
Andrepedersen skrev:
ArildM skrev:Demonterte hele sjiten igjen en dag. Det er totalt 4 ledninger på hver side, men uansett hvordan jeg kobler det blir det ikke rett.

Pærene jeg har har bare en pluss og en minus pol, så jeg tipper det er et eller annet med uorginale blinklys som lager kluss for meg. Delebilen blir nok redningen! Den har evt nytt rele også, men tror ikke det er det som er problemet.

Har fått godt tips om hvor jeg kan finne felger allerede ;)
500USD ferdig shippet til døra mi :)

Bilde

RÃ¥e felger ;)
Care 2 share den kilden din eller? :D
Gjerne på PM om du ikkje vil ha det på forum. TE51'en min treng sommarsko!
 #358311  av ArildM
 
Bilde 0476.jpg
Bilde 0476.jpg (453.64 kiB) Vist 1111 ganger
Runddag med Corollaen i går :)

Enten er det 100'010 eller så er det 200'010 som egentlig er på telleren 8)
 #361260  av ArildM
 
Denne sjeldenheten kommer snart til salgs! Selges kun til entusiast som vil ha seg rustfri KE25!
KE20 delebil kan følge med, denne har en god del deler som kan flyttes over for å gjøre KE25en komplett.

Har vært brukt som bruksbil siden jeg og samboeren har kjøpt den, og det har vært en ekstremt god bil å ha. Har aldri skuffet oss! Den er veldig fin å kjøre, siste langtur var mellom Stjørdal - Østersund, og det gikk uten et eneste hikk!

Håper noen kan ta den med seg og gi den den kjærligheten den fortjener, da vi føler at vi ikke har tiden eller pengene som trengs for å gi den et verdig liv :)
Mye nye deler, nettopp EU godkjent.

Tenkte meg rundt 16k for begge bilene, men er åpen for bud.
Ta kontakt allerede nå om det er noen som vil stå først i køen :!: :)
 #361329  av ArildM
 
Denna ble jaggu meg solgt før jeg rakk å legge ut annonse :)

Gratulerer mralp med sjeldent prosjekt, blir spennende å se hvordan den utvikler seg videre i rette hender :)


Så da blir den byttet i en slik en i løpet av helgen regner jeg med:
viewtopic.php?f=68&t=35863

Gikk litt fort i svingene i dag, men det er artig når tradingen skjer med TS-ogn medlemmer, føler at ting både kjøpes og selges i trygge hender da :)
 #361358  av ArildM
 
Bare hyggelig :D
Dama ble litt trist når den dro, men vi er glade for at den er i gode hender :)
Spent på prosjekttråden ;)