TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • mr292s mr2 mk2 3SGE-3VZ-FE

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #347064  av hmsilset
 
mr292 skrev:kjøpte meg forresten noe tull idag også, ett sett med strobelys med justerbar hastighet og farge. Litt morsomme saker blir manfort fristet til å kjøpe når man har det forran seg :P
Jeg har det, men vil ikke ha farge på da det synes igjennom glasset. Satt de inni ved siden av parklys jeg.Brukes kun på bane om det er tåke og regnvær.
 #347095  av mr292
 
Klubbzone skrev:
mr292 skrev:kjøpte meg forresten noe tull idag også, ett sett med strobelys med justerbar hastighet og farge. Litt morsomme saker blir manfort fristet til å kjøpe når man har det forran seg :P
Skal du ha det på bilen? :?
planen var og ha det på bilen eller lettsykkelen, det kommer helt an på hvor fort jeg klarer og selge Apriliaen min.
 #348089  av mr292
 
Da har jeg tatt bilen ut av vinterlagringa og tatt den i bruk, 16. februar fikk jeg lappen så nå er det bare "tut å kjør".
på mystisk vis har bildene jeg har tatt tidligere forsvunnet så bildet der jeg hadde en hvit og en gul grøftlys er borte, men har tatt noen bilder nå så dere har noe å se på.

Bilde
Biltema ratt trekk, sitter godt og er komfortabelt ;)

Bilde
Sånn halvveis ødelagt kortleser som ble brukt netopp :P (må holde ned en splint mens jeg bruker den for at den skal funke ^^)

Lys som ble modda hvit(ere) ser fortsatt litt gul ut da. her blir det vel xenon snart.
Bilde
(Skitten bil med stygg fremfanger, bra det er forbedringspotensiale :))
 #348092  av magnesmurf
 
Hvite blinkere er jo et must her! :wink:
Du får det får ca 400kr på ebay.
 #348096  av Audun F
 
magnesmurf skrev:Du får det får ca 400kr på ebay.
Pass på at du får de som har med parklys og ikke bare blinklys - hvis du vil fortsatt ha parklys da... Har et ekstra sett her tror jeg hvis du skulle være intressert i et sett uten parklys :wink:
 #348129  av mr292
 
Takk :)
synes at Mr2'er er nice rides, men min bil må jo være blandt de styggeste på forumet da, men den var styggere da jeg kjøpte den (som bildet i første post), ganske utmatta i lakken da, nå er det bare frontfanger og vinge som har stygg lakk.

fint med en bil som har forbedringspotensiale og da. er student så pengene kommer ikke inn så alt for fort, men det blir da en liten jul hver gang stipend og lønn kommer
:)
 #348130  av mr292
 
magnesmurf skrev:Hvite blinkere er jo et must her! :wink:
Du får det får ca 400kr på ebay.
Hvite blinkere på fanger og på sideskjermer kommer. må bare sørge for at bilen er i god stand teknisk først, skulle hatt seg ett regreim/vannpumpeskifte snart, må man ut med motoren for å gjøre dette? (har ikke vært å titta så mye baki der :P)
lurer også på om jeg skal ta en overhaling med det samme.
 #348132  av mr292
 
Klubbzone skrev:
magnesmurf skrev:Du får det får ca 400kr på ebay.
Pass på at du får de som har med parklys og ikke bare blinklys - hvis du vil fortsatt ha parklys da... Har et ekstra sett her tror jeg hvis du skulle være intressert i et sett uten parklys :wink:
vil ha med parklys, har du link til en plass(ebay f.eks) med dette? hvor mye kommer frakt på sånn ca?
 #348143  av magnesmurf
 
Ja, er de øverste jeg har på min bil. De ser litt ekstra krommet ut i forhold til de andre.
 #348149  av stianøverland
 
å koble opp xenon i grøftelysa er trangt. brukte vell et par timer på mine pr lykt, for modde litt på den tettningsringen for å få det fint.


det går men det er ikke hvis du er utolmodig :).

kjøp de nye type settene med små ballaster, er få plasser å montere de
 #348150  av Audun F
 
magnesmurf skrev:Link til hvite blinkere: http://www.mr2-ben.co.uk/New-MR2-mk2-Parts-Shop

Fyren holder også til på ebay. Kjøpte mine fra ham. Tror det er det biligste du får tak i med parklys.
Ben er veldig ålreit å handle fra, har også kjøpt mine lyse der. Han selger masse deler til MR2, så mangler du noe har han det helt sikkert :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10