TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica St185 Rallyprosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #380974  av ArildM
 
Kult :D Må være morsomt å delta i slike ting :)
 #384664  av celica_st185
 
@Arild. Det er sinnsykt gøy å kjøre ja :D Bare synd det er så dyrt

På tide med en liten oppdatering igjen :) Har nå tappet tanken helt, og fyllt opp med vinter e-85m siden den vanlige ikke er i handel før etter 1. april. Vært ute og prøvekjørt littegrann nå i helga og merker god forskjell fra vanlig 98 oktan.

Har ett problem med at sentermutter på drivaklingen foran på passasjersiden skrur seg løs, selv om vi festet den med loctite før forrige løp- Forstår ikke helt den, men sausa den inn godt og skrudde på plass igjen. Skal ta en skikkelig gjennomgang før vi stiller til start på rally sørland 29. april. Før det blir det først Asfalttrening den 2. april på Rennesøy og Rally Stavanger 9. april.

Har også funnet ut at jeg kan kjøre med oppgradert stage 3 ct-26 fra fensport helt lovlig etter det nye regelverket for 2011, så rekner med at jeg sender turboen over dammen til England etter Rally Sørland (Hvis bilen fremdeles er like hel :lol: ) Kan da begynne å kjøre med Antilag uten og måtte skifte turbo hele tiden :)


Legger ut ett par bilder som jeg rota frem :D
Vedlegg
Rally Treungen
Rally Treungen
IMG_5667.jpg (131.24 kiB) Vist 1938 ganger
normal_IMG_1269.jpg
normal_IMG_1269.jpg (204.05 kiB) Vist 1938 ganger
normal_IMG_2988.jpg
normal_IMG_2988.jpg (251.3 kiB) Vist 1938 ganger
Dragrace på Rudskogen i Juli
Dragrace på Rudskogen i Juli
img_0108.jpg (94.36 kiB) Vist 1938 ganger
 #384682  av Andrepedersen
 
celica_st185 skrev:Hvis det er dragracet du tenker på, så tror jeg Jonus med sine 1000+ hk tok den greit :lol: Håper det kommer noe på Gatebilfilmen :D

aah, ok :P hadde håpa du flisa bmwen :D
 #384722  av Haugrud
 
Har du ikke den "låsemutteren" som sitter utenpå mutteren på drivakselen og den låssplinten på? siden den skrur seg opp...må da gå en del hjullager når den skrur seg opp hele tida..?
 #384786  av erling
 
celica_st185 skrev:Har ett problem med at sentermutter på drivaklingen foran på passasjersiden skrur seg løs, selv om vi festet den med loctite før forrige løp- Forstår ikke helt den, men sausa den inn godt og skrudde på plass igjen.
Er det samme spec på den som på sw20 der den skal trekkes til med 294 Nm..? :)

Bilde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13