TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #455239  av GhostRider88
 
3rlend skrev:
GhostRider88 skrev:Det her var moro å se gjennom. Er så godt å se entusiaster som virkelig satser på mr2'ene sine. Er i samme båt selv...
Tror mr2 har noe hypnotiske krefter som får eieren til å gjøre slik de vil :lol:
Tror ikke jeg lyver om jeg sier det har gått med over 100k siste året :p
Det tror jeg på. Noe som også bildene vitner om. Det koster å bygge bil, men jeg mener det absolutt vært det om man har mulighet og når man ser hva resultatet blir :)
 #456799  av 3rlend
 
bomber ut noen bilder :) ikke i kronologisk rekkefølge men pytt pytt
var store fargeforskjeller da bilen ble lakkert. så den ble slipet ned å lakkert på nytt :)
har teipa over dørhåndtaket siden jeg ikke har montert det enda :roll:
Bilde

synd FB ødelegger kvaliteten.
Bilde

har montert senterplata og hjørnene til lysene nå da.
venter til det blir varmere i været før jeg monterer skjørtene på fangeren :)
Bilde

Bilde

siden nettet er idiot så gir jeg meg nå før jeg blir en PC fattigere :mrgreen:
skal laste opp mer i morgen :P
 #456804  av ArildM
 
Nydelig ble det :D Skikkelig påskebil :wink: Neida, men utrolig friskt å se en nylakkert GUL Mr2, særlig siden alle andre biler enten er grå eller svart :roll:
 #457079  av 3rlend
 
Slik!
noen random bilder til. har blitt utrolig dårlig på å ta bilder av hva jeg gjør i forhold til før :P

har hatt bilen på eu kontroll. venter bare på et nytt hjullager bak så er vel skiltene på iløpet av neste uka :mrgreen:
Bilde

klarte ikke å holde meg for en stund siden og måtte ut en tur :)
Bilde

leide prøveskilt for et par uker siden. det var virkelig gøy :)
irriterer meg grønn over at jeg ikke viste om forskjellen på uk lykter og jdm, stygg ting inni tåkelysene. noe regle greier. ja jeg kunnet ha varmet opp lykta å fjerna denne tingen, men da smelter jeg de hvite glassene da de er i et annet materiale :evil:

Bilde

coilovere kommer på iløpet av uken regner jeg med :) Phoneix power AddOns på bakfangeren ligger ennå å venter.
Bilde

Bilde

Bilde

slik :P
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64