TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #430927  av Ellingz1
 
ArildM skrev:Ellingz1: Du som hadde den sorte Mr2en med en liten "klem" på bakskjermen?
Gikk raskt rundt bana med din i så fall ;)
Kom du deg hjem Erlend? Synd det ble litt småtull med din igjen.
nope, hadde den sorte med 18" bronze felger :)
 #433211  av 3rlend
 
har ikke skjedd noe i sommer, brukte bilen 2 uker ish etter acr :P så plutselig takka hjullageret for seg.
da fikk jeg virkelig nok å har ikke gidda å brukt bilen i sommer :)
har bytta hjullageret. holder på å skifte tetteringer på kassen, men så var det arctic race of norway, brua ble stengt. jeg fikk ikke tid til å gjøre meg ferdig :)

har heller ikke tatt noen bilder av bilen i sommer.
fått montert JDM motoriserte spredere! motoren fungerer svært dårlig da den ikke har hjerne, men lysene lyser og jeg er fornøyd!
dette betalte jeg den nette sum av 40$ om det ikke var mindre :P lysene er "peise strøken" !
samtidig brukte jeg 400kr på toyota for de svarte plastklipsene inni "grillen" synes fronten ble meget mye bedre! :)
trenger bare en totalt ny fanger nå :P
uansett, kommer til å skje sinnsykt lite fremover nå. sitter i bodø, skolen starter på onsdag. jeg er fattig student :(
og det svir i hjertet mitt men må nok selge bilen :(

Bilde
 #433587  av 3rlend
 


En runde på acr :p 1bar. Gikk veldig dårlig pluss bilen kuttet på 6k rpm.
Merk; jeg har ikke bedt om kartleser og co-driver/instruktør ferdighetene til min bror :p
Så sprutet det blårøyk ut :p

Min bror testet mr2 på bane for første gang. Han hadde veldig lyst på mr2 pga prisene og deletilgangen.
Høhø.. Etter denne turen ville han ikke ha mr2 mer :D
SNAP oversteer deluxe :mrgreen: :mrgreen:

 #433599  av 3rlend
 
sorry to skuff you drafter. nord norsk :*
ikke slik feminin østlending.
ja kontraen er ganske brå, men sperra mi er ganske sliten egentlig.
noen måte å fikse dette på? går det å stramme/shimse opp et eller annet, eller er det ny skikkelig lås sperre som må til ? :P
 #433824  av ArildM
 
Skulle ikke du selge bilen din da? Trenger ikke tenke på ny sperre da :mrgreen:
Evt bare sveis opp hele greia :)

Sånn skal det se ut, sånn ca:
Bilde
 #433825  av Drafter
 
ArildM skrev:Skulle ikke du selge bilen din da? Trenger ikke tenke på ny sperre da :mrgreen:
Evt bare sveis opp hele greia :)

Sånn skal det se ut, sånn ca:
Bilde
erlend ikke hør på han! : (
 #433842  av 3rlend
 
ArildM skrev:Skulle ikke du selge bilen din da? Trenger ikke tenke på ny sperre da :mrgreen:
Evt bare sveis opp hele greia :)

Sånn skal det se ut, sånn ca:
Bilde
Din amøbe :D hahahhahaha.
Må nok selge den. Men har ikke lyst. Selger heller turbo kit. Sprut osv først :) kanskjr jeg overlever da:)
 #433935  av ArildM
 
Hehehehe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klarte meg såvidt gjennom min studietid med AW11en min. Ikke enkelt å ha bil når man er student. Men steike så kjedelig uten.
 #433955  av Holger
 
lurer på hvordan det er mulig å få seg selv til å sveise "sperre" der? det er jo så lett å se hva som skal røre seg å ikke inni en diff at hvem som helst kunne klart å låst en diff....
 #433957  av ArildM
 
Hele tråden bildet er fra er trolling deluxe. Var en dud som laget seg bruker på ett eller anna motorforum og lata som han var dønn dum :wink: Sånn såvidt jeg husker :)
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64