TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434483  av 3rlend
 
bare frustrasjon som tok over.
tror jeg blir å smekke i en gti motor mens jeg studerer, virker som den er umulig å kjøre sund :)
så får jeg lage noe tøft etter jeg er ferdig å studere.
 #434485  av Ellingz1
 
3rlend skrev:bare frustrasjon som tok over.
tror jeg blir å smekke i en gti motor mens jeg studerer, virker som den er umulig å kjøre sund :)
så får jeg lage noe tøft etter jeg er ferdig å studere.
du e like ubesluttsom som ei kjerring.
 #434676  av 3rlend
 
såklart er det brukerfeil. mistenker acr 2012 ga motoren en skikkelig trøkk :)
trodde jo egentlig bare det var topp pakninga så bytta bare den, men garrantert litt bankbank i bunndelen som ikke likte drag racing på 1.9 bar :)
 #438956  av 3rlend
 
Ny veiv på vei fra asia :p
Resterende deler bestilles neste mnd, samt. Boostcontroller fjernes, har ikke respekt for den :p

Blir nye stempelringer, råde(r), lager og pakninger :)
Noe fancy pancy ic blir det vel ikke med det første så får bestille en slik ebay sak :)
Gud det stinker å være student
 #439581  av 3rlend
 
Drafter: ja skal love deg ting tar tid nå :)
Hoy: har ikke mappet bilen :p vet jo selv at dette burde blitt gjort, men ikke fått det gjort :)
Edit: sprutet kommer fra mr2 med samme oppsett fra usa, så den funker bra, kjørte ganske mange 1000km etter jeg bytta innmat og sprut. men det er nok langt fra optimalt :) blir fiksing på det nå:)
 #439681  av 3rlend
 
Bilde
Her står da bilen i vinter :P

Bilde
Dette er da gjort til nå. (det vil si 1 time i garasjen før jeg ble lei :P ) gjenstår bare å ta av eksos, clutchsylinder å motorfester:)

Bilde
Synes denne var så rå at jeg måtte kjøpe den :D meeen bytter nok til den orginale :)

Bilde
Nå tror jeg fronten blir et hakk penere og commander til powerFC så jeg kan se hva som foregår før det sier pang kanskje :P
Sist redigert av 3rlend den 12 mar 2014 11:58, redigert 1 gang totalt.
 #441126  av 3rlend
 
Bilde

Bilde

Note to myself, ikke still trykket meget opp :D
uansett kult når bilen neesten løftet seg på fronten :D

tviler på at den blir brukt noe i år. tenker jeg prøver meg på 2gr-fe prosjektet nå 8)
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64