TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota pikes peak loock 2x 5sgte...

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #455139  av OleST
 
Gikk inn på tråden og så masse bilder av bil under bygging (hoppet over noen sider) også plutselig fikk jeg se bilder av ferdig bil..... Måtte vinsje haka opp fra kjelleren igjen etter det altså....


EDIT: MEN I SATAN!!!
http://www.speedhunters.com/2015/07/wha ... ed-toyota/
 #455144  av ArildM
 
Er et utrolig bygge, uten tvil!
Roger oppdaterer ikke så mye her inne lengre, men dette er et helt villt bygge. Tror det ligger litt flere bilder på Facebook siden hans. Synes å huske å ha sett noen videoer.
Heftig! Og ikke minst, det virker!
 #455162  av MOTORSPORTHUSET
 
hei :) bilen fungerer veldi bra nå med singelturbo. jeg bremsa begge på likt på. 1.8 bar
der ble det 870whp 1025 nm, bilen ble lettere og fremtung og mye bedre og kjøre.
toyota norge digger den og sponser alt av treff.
jeg skulle egentlig på messa nå i lillestrøm men jeg fikk ikke tid. :?
den går utrolig godt og holbarheten er og knall.
skal bare gjøre forsiktige endringer fremover og ha det gøy me den. :D
 #455163  av MOTORSPORTHUSET
 
Div bilder
Vedlegg
image.jpg
image.jpg (132.34 kiB) Vist 7410 ganger
image.jpg
image.jpg (112.63 kiB) Vist 7410 ganger
image.jpg
image.jpg (220.82 kiB) Vist 7410 ganger
image.jpg
image.jpg (116.99 kiB) Vist 7410 ganger
image.jpg
image.jpg (132.46 kiB) Vist 7410 ganger
 #455165  av OleST
 
Helt sykt!!! Er det mulig og se doningen "in action"?
 #455524  av OleST
 
MOTORSPORTHUSET skrev:fått nye felger nå :D japan racing
bytter til aeromotive bensinpumpe
og har forsterket spec clutchen bak som tok kvelden.
forbedrer og girshifteren litt.

ellers så hamstrer jeg reservedeler. :D :D
:D :D :D :D :D :D

morro at du holdre doningen gående! hvordan er karroseriet på denne bilen da? får vel mye juling med 2x 800hk motorer..
 #455535  av MOTORSPORTHUSET
 
takk gøy at noen liker det.
det er jo 2x500+hk nå.
karrosseriet er jo 185 og mr2 3 gen pluss mye kraftig sammen settinger og mye bur så det er dønn stivt og megasterkt føler jeg. samme med hjulstillinger. virker som null problem for alt egentlig.og pga den lave vekta på 1150 kg.
mr 2 3 gen har jo 245hk og celica forstillingen er jo konstruert for nærmest det samme med samme stikkakslinger.
så i mine øyne da er jo bilen konstruert for 500hk nesten som standard nå.. hehe vis en ser vekk fra påkjenningene på karroseriet men jeg tror jeg har funnet et bra konsept nå.
tåler sikker enda mye mere hester men jeg er veldi fornøyd fåreløpig. :D

det som blir slitt fort er h drivaksel ytre ledd som får påkjenninger i hjulspinne på banene i klokkeretning i hjulspinn på høye gir i full sving.. men di gir lyd før di ryker heldigvis. :)

gleder meg masse til kjøring med enda enklere bil i 2017 og enda mere forbedret.
:) :) :)
 #455536  av Makk
 
Siden du ser ut som du har en hel masse med penger synes jeg du skal kjøpe min mr2 turbo for en hel masse med penger for så og bruke en hel masse med penger for og slå en hel masse med verdensrekorder :mrgreen:
 #455538  av OleST
 
Er du ofte på treff og arrangementer med bilen? I såfall hvor/når? Vil se den med egne øyne :P
 #455543  av OleST
 
Da blir det vel gatebil tur på meg i mai :)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29