TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota pikes peak loock 2x 5sgte...

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #437750  av God
 
Rått! Håper du lager en filmsnutt om ikke så altfor lenge. :wink:
 #437756  av FT86
 
Maaaaaaaad ! Gleder meg til oppstart:)
 #437919  av toyotakp61
 
Detta blir knallrått uansett hvor godt det virker eller ikke:D du får dragge mot celicaen din så får vi bevist hvor godt det funker:p
 #438084  av Holger
 
kult!
 #438232  av ArildM
 
Roger har vel hatt oppstart her, og det spøler vist og spinner som bare det. Såvidt den har grep på tomgang :)
Gleder meg til å se mer fremgang :)
 #438286  av MOTORSPORTHUSET
 
starta litt før jul ja...

starta fint begge 2 med 20min mellomrom...
utrolig moro.. kjølevannet fra den foran varmet opp motor bak fordi det går jo gjennom den selv om den ikke går.
så etter en time på tomgang litt rusing og justering på gasspjeld og div skulle jeg prøvekjøre...
så ble det litt snodig med gir den frem-bakover wire ikke var helt korret så den gikk inn i 1 gir på en motor og ikke andre...
men litt justering så ble det topp..

så kjørte jeg rolig rundt ble kjent med styring giring bremser clutch osv..

mye bra men clutch for tung...att liksom litt for langt bak og så må strekke ut ankel helt for og clutche så ikke no god kombinasjon med tung clutch...

så frem med setet 2 cm... hjalp litt men ikke nok. så ut med pedal ende lengden 3 cm lengre og næremere..

perfekt...

så kjøre mer..

bilen er råsterk... 3-4-5 gir på sug... skyter masse uansett gir.. rått moment selv på 5 gir..
8 syl på 1100kg er drømmesituasjon.
har ikke prøvd noe sånn enda men turboene kommer på 3x00 et eller anna så i forhold til celicaen er alt sykt forksjell..

så og sladde med bilen er og bra så langt!! hverfall på bløtt kunne jeg ikke merke 2 motorer" ant en at den kan sladde ned mot tomgang og hente seg opp igjen..

jobber nå videre med div bensinpåfylling,veivhustanker,travers foran osv.. håper på bremsing rett over nyttår. . :)

mn fåreløpig alt vellykka!!! til og med kjøling i intercoolerene på sidene.
 #438290  av Holger
 
høres jo artig ut! få opp en film av den i aksjon :mrgreen:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 29