TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ArildM's SW20 (Smokey)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #458978  av Zepticon
 
ArildM skrev:Tnx :D Fant noen på Stjørdal også som leverte til ca samme pris :)
Greit å eie flaske selv sikkert, slipper å leie. Er vel neppe noe problem å få den fylt opp heller? Hvor enn det gjøres?
Ja, må nesten eie selv. Kosta 4000kr for flaska, og den bruker man ikke opp så fort om man småsveiser litt i ny og ne. Leier man så er det jo 1200kr året, så det blir fort dyrt. For å "fylle" så bytter man den bare inn mot en ny.
 #458979  av ArildM
 
Cool :D Må nesten vurdere et slikt apparat etterhvert, så veldig kurrant ut :)
 #458986  av ArildM
 
Sjefsting har ofte sjefspris :D
Men det er vel litt mtp automatikk og brukervenlighet det går på?
Totalt amatør, men dyrere aparat tilpasser vel varme iht det du sveiser i på automatisk vis, eller enkelt vis?

Uansett litt opp og frem i tid med sveiseapparat, men har i alle fall mye bra å gå etter nå :)

Må få opp 2 søyleren først i alle fall :)
Og dama maser sånn om Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupra for tiden at vi må vel nesten vurdere det også, skikkelig første verdensproblemer altså :lol:

Blir nesten komplett 90talls garasje da med MR2, Supra og RAV4 da :lol:
Spørs om AW11en må vike med plassen sin da, men greit bytte det da?
 #458987  av Makk
 
Om du har ei kjerring som maser om supra da er det iallefall en keeper.

Faen meg nok fitter i dette land som gnager og syter "selg bilen, selg sykkelen, det der kan du jo ikke ha nå??"

Er det rart man importerer fine brune og underdanige? :mrgreen:
 #458989  av ArildM
 
Keeper for shure :mrgreen:
Kunne ikke ha det bedre, ikke noe mas om unger, og har lyst på Supra? Win win 8)
Er jaggu nok av folk her i verden, og alt for lite Supraer, så da må man jo kunne si at det er en grønn tankegang også :mrgreen:
 #459158  av ArildM
 
Ny vinge på plass og første tur unnagjort :)
Vedlegg
IMG_20180417_150917.jpg
IMG_20180417_150917.jpg (6.71 MiB) Vist 2833 ganger
 #459161  av GhostRider88
 
Herlig altså! :D
Liker vingen, som jeg mener fremhever bilens linjer og overall look 8) En av grunnene til at jeg beholder min vinge (og baklykter ;) )
Årets høydepunkt å ta mr2'en ut av vinterdvale :!:
 #459164  av ArildM
 
Takk :) Den er mye mindre brutal, men kler bilens linjer som du sier så mye bedre. For et utrent øye kan den vel nesten se original ut? Men når du studerer den ser du at den er littegrann større, høyere, hvassere :)
Blir trolig siste uken med AW11 nå, skal på EU i morgen og overleveres i løpet av neste uke. Så blir det å få opp 2 søylern som kom denne uka i garasjen, og etter det skal det pøses på med arbeidstimer :)

Er jo tross alt en grei liste med ting som skal gjøres før denne blir helt perfekt, og en ganske bra haug med deler som ligger på garasjegulvet. Flere bilder og oppdateringer kommer :)
 #459169  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Takk :) Den er mye mindre brutal, men kler bilens linjer som du sier så mye bedre. For et utrent øye kan den vel nesten se original ut? Men når du studerer den ser du at den er littegrann større, høyere, hvassere :)
Blir trolig siste uken med AW11 nå, skal på EU i morgen og overleveres i løpet av neste uke. Så blir det å få opp 2 søylern som kom denne uka i garasjen, og etter det skal det pøses på med arbeidstimer :)

Er jo tross alt en grei liste med ting som skal gjøres før denne blir helt perfekt, og en ganske bra haug med deler som ligger på garasjegulvet. Flere bilder og oppdateringer kommer :)
OEM oppgradert spoiler ;)

Gleder meg til oppdateringer fremover :D
 #459173  av celicat23
 
Vingen fungerte veldig bra på bilen. Hvor lang tid tar det før du begynner å titte på større felger til lexus'en? :D
 #459184  av ArildM
 
Tnx :) Har allerede kikket :) Disse bilene blir utrolig kule med litt senk og 19", ser du får på 10,5" bredde i alle fall bak uten å valse eller å tulle med skjermbuene. Meeeeen, bilen skal brukes hver dag, og jeg er skeptisk på hvor mye juling en 19" felg tåler før det går til skogen. Samtidig ser det ikke helt rett ut med fete felger uten litt senk. Så den forblir original, enn så lenge :)

Nesten ferdig å montere liften, da blir det mer skruing :)
 #459190  av magnesmurf
 
ArildM skrev:Tnx :) Har allerede kikket :) Disse bilene blir utrolig kule med litt senk og 19", ser du får på 10,5" bredde i alle fall bak uten å valse eller å tulle med skjermbuene. Meeeeen, bilen skal brukes hver dag, og jeg er skeptisk på hvor mye juling en 19" felg tåler før det går til skogen. Samtidig ser det ikke helt rett ut med fete felger uten litt senk. Så den forblir original, enn så lenge :)

Nesten ferdig å montere liften, da blir det mer skruing :)
Kos deg med å prøve å finne lovlig senk til is300h :roll:
 #459193  av ArildM
 
Hehe, så da finnes det tydeligvis noe :) Hadde blitt rå med de fjærene der, men det var jo på vinteren da... Isblokker i veiene, brøytekanter, osv osv :? Er det forresten ikke noe TTE greier til Lexus eller er det bare Toyota only?

Blir fullt fokus på Smokey i første omgang i år :) Skal på EU kontroll den 30.April, så får vi se om det ikke går greit denne gangen også :)
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 74