TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica st185 90' prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #453243  av ArildM
 
Fet bil!

Synes det var litt tynt med gummi på dekkene, passer ikke rally stuket helt :wink:

Grattis med godkjenning da! Godfølelse det.
Nå som det snør er det jo sesong for ST185 igjen :lol:
 #455219  av God
 
Hei, mini oppdatering!

Bilen går det bra med og skal ta en service før vinterlagring. Har byttet over til FMIC og stilt ned ladetrykk til 0.8 bar.

Etter mye om og men har bestemt meg at det blir mest sannsynlig salg mot våren i fordel til nytt prosjekt.

Det betyr at både st185 og mye diverse deler vil komme ut til salgs bla. den smidde motoren, datasprut osv. Skal lage en salgstråd når den tid kommer. Er god dokumentasjon på alt jeg har gjort og tenkt i denne tråden. :wink:

Det har vert en utrolig lærerik opplevelse med denne bilen og jeg kommer til å savne den utrolig mye! Var med denne bilen jeg lærte å skru! Kommer garantert til å angre meg ihjel, but that's life.. :(
 #455241  av God
 
laffy skrev:Synd du vurderer salg.. hva blir neste prosjekt?
Ja, det var et veldig vanskelig valg.. Hadde jeg hatt nok finanser til neste prosjekt, hadde jeg tatt vare på Celicaen, men det har jeg ikke desverre.

Neste prosjekt blir nok ikke en Toyota, men en Nissan Skyline R32 GTR. Er sugen på noe med rekke 6'er som neste prosjekt. Muligheten for firehjulstrekk og bakhjulstrekk er også fristende. Eneste negative er at prisene har hoppet noe voldsomt etter at mulighetene for R32 import til statene har åpnet seg. Husket at en strøken R32 GTR va på 10-11k GBP, nå ligger dem fleste over 18-20k.

Nissan er jo ikke så veldig interessant her på forumet, så det spørs det hvor jeg skal lage neste prosjekttråd, hehe. :)
 #455242  av CelicaTurbo
 
God skrev:Nissan er jo ikke så veldig interessant her på forumet, så det spørs det hvor jeg skal lage neste prosjekttråd, hehe. :)
Det må bli www.200sx-ogn.org det da. Det er der mange Nissan-folk diskuterer, også om Skyline :)
 #455244  av ArildM
 
Klager ikke om du lager prosjekt-tråd her heller da :D
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25