TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #457033  av ArildM
 
Vektsparing!
Neida det der ble en enkel og genial 5 minutters mod ! :) Skal vel ikke glane så mye bakover uansett?
 #457353  av AndersDuda
 
da har jeg fått sveist inn AN10 fittings i ventildeksler for skikkelig pusting. Ventildekslene såg ikke så fine ut etterpå og lakken på dem var allerede begynt å flasse. Så da var det å få dem glassblåst og lakkert :) ble fornøyd med resultatet ! :D

Til lakkering brukte jeg Alu primer fra biltema og en semi gloss sort lakk av et merke jeg ikke husker i farten :)

Glassblåst :
Bilde

Fått på ALU primer :
Bilde

Fått på siste strøket med lakk :
Bilde

Montert på bilen igjenn :
Bilde



Ble fornøyd med resultatet :D planen er å lakkere kompressor hus på turbo, rør fra turbo og til inntak, og kansje innsug i samme farge :)

akkurat nå så venter jeg på en Catch can fra statene, skulle vert her idag :) så skal jeg lage ferdig slangene til den, og slangene til boost controlleren. Så er det oljeskift og pluggskift og benken neste ! :D
 #457355  av Philip
 
Ser meget bra ut!:-)
 #458456  av Philip
 
bruker bare en chrome photobucket fix.. Jeg kan se alle bildene på div forumer...
 #458457  av celicat23
 
AndersDuda skrev:Til info så sletta jeg brukeren min på Photobucket da siden der har blitt helt mongo.. Kjipt at hele tråden ble uten bilder....

noen som vet om bedre plass å dele bilder ifra ? :)
Photobucket har sugd lenge. De komprimerer alle bildene dine så de ser dårligere ut etter at du har lastet de opp, og så plutselig startet de å skal ha 400 dollar i året hvis du vil ha en konto der hvor du kan dele bilder på andre siter.

Ett år siden jeg har brukt dem, men https://cubeupload.com/ fungerte i vert fall fint for å dele bilder når jeg hadde AMG'en.
 #458463  av ArildM
 
Imgur? Har i alle fall funka på mine tråder :)
Evt forumet om du ikke har så store vedlegg :)
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47