TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #453041  av AndersDuda
 
Hei !

ikke så mye nytt her siden jeg fortsatt venter på svinghjulsboltene..

men den nye frontleppa skal leveres inn til lakkering ila uken :D så får jeg forhopentligvis svinghjulsboltene og overhalingskittet til diffen også snart ! :shock:

Planen er å få bilen klar til Gatebil Våler i Mai ! skal du ?? :D
 #453193  av Philip
 
Fikk brått lyst på single :wink: :D :D :D
 #453434  av AndersDuda
 
Liten update :)

Clutch montert og slaglengde osv på master sylinder justert :) clutchen og svinghjulet bråker litt, men er fornøyd ellers :D

På diffen har jeg montert nye seal ringer, men den lekker fortsatt, så her må jeg bytte O-ringer også. Diffen har fortsatt "slakke" i seg. Så den må overhales, men fungerer greit :)

Intercooler var av ukjent merke, så her bestilte jeg meg en sort Mishimoto intercooler. Litt mer "stealth" look :) fekk også flyttet og plassert oljekjøler til en skikkelig plass :D

Nye Twinz design frontleppe montert med addon. Ble veldig fornøyd med resultatet :)

Høgtalerene i dørene fremme var sinnsykt dårlige. Så her monterte jeg Focal 6,5" og lyddempet dørene. Ble fornøyd der å gitt :)

Ryddet også litt i motor rom. Men ikke helt fornøyd :p

Møtte en jeg jobbet atmed som også kjører Supra, derav bilder av den også. Møtte også en kompiss som nettop har kjøpt seg GTR35. Fin bil ! :)

Bilder :

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #453436  av GhostRider88
 
Strøkent og akkurat slik jeg liker supraen :)

Kunne ikke la være å se at du også har lørftedempere til panser. Har montert dette på min og du verden hvor praktisk. Pent er det også. Sulle vært oem fra fabrikk ;)
 #453444  av AndersDuda
 
GhostRider88 skrev:Strøkent og akkurat slik jeg liker supraen :)

Kunne ikke la være å se at du også har lørftedempere til panser. Har montert dette på min og du verden hvor praktisk. Pent er det også. Sulle vært oem fra fabrikk ;)
Takker :D

Ja stemmer det :) ja veldig praktisk, og det burde det absolutt ;)
 #453447  av ArildM
 
Ikke så mye fornuftig å kommentere, men drømmebil er det fremdeles!
Ikke uenig i ett eneste av stegene som er tatt etter at du overtok bilen, tvert i mot :)
 #453460  av ArildM
 
Bilde
Var jo ikke direkte stygg når du fikk den, men tja, hva skal man si? Ting har definitivt bare blitt til det bedre :D
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 47