TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #455002  av CelicaTurbo
 
Flott å se! Men, dæven så ryddig verksted med fastnøkler på rekke og rad. Ser nesten ut som et kunstatelier! :D (det ser ikke slik ut i min garasje!)
 #455009  av AndersDuda
 
Da har jeg fått drillet hull til temp og baktrykk sensor, og blendet i nye turboen :)

Bytta også thermostaten til en ny original Toyota thermostat :)

Manifolden er nå fastskrudd og turbo kommet på plass. I morgen skal jeg gjøre ferdig resten å fyre opp bilen å se etter evt lekkasjer. :)

Bilder :

Bilde

Bilde
 #455010  av AndersDuda
 
CelicaTurbo skrev:Flott å se! Men, dæven så ryddig verksted med fastnøkler på rekke og rad. Ser nesten ut som et kunstatelier! :D (det ser ikke slik ut i min garasje!)
Heheh, takk :) noen av bildene der bilen er på bukk er da ikke i min garasje :p men fastnøklene på rekke å rad må man ha :)

PS: hadde nettop ryddet... :p
 #455026  av AndersDuda
 
Idag har jeg fått montert ferdig frontfanger, byttet ut Sparco stolene tilbake til original stoler og tatt en prøvetur. Snart klar til utstilling nå :)

Demonterte dash panel og "lakkerte" dem med plastidip. Grunnen til at det ble gjort er fordi Carbon filmen som var på var stygg, der manglet carbon film rundt girspak, pluss at jeg bytta panelet rundt spiller etc. Så for å få alt likt plastidippet jeg alt matt sort. Ble egentlig fornøyd med resultatet :)

Før bilde :
Bilde

Dipping, ble totalt 5 lag :
Bilde

Etter :
Bilde

Bilde
 #455029  av Holger
 
AndersDuda skrev:Da har jeg fått montert isammen manifolden, turboen, wastegaten, diwnpipen osv. Måtte på jobb idag så rakk ikke mer :) fikk tatt oppstart og alt ser og høres bra ut foreløpig :D

Bilder :

Bilde

Bilde

Bilde
den relee boksen på innerskjermen der kan du flytte innom lokkari om du vil :) er 4 stykk relee til abs inni den bare
 #455033  av ArildM
 
Spekulert litt på å gjøre det samme med noen interiørdeler selv :)
SÃ¥ meget bra ut :) Si fra hvordan varigheten er :)
 #456413  av Philip
 
kjører du bare på wastgate fjær uten mbc/ebc? eller bare ikke montert på bildene?:-)
 #456463  av AndersDuda
 
Moseby Racing skrev:blir jævlig fin lyd med 4" hele veien :)
trur du har samme bakpotte som meg :) er det en vibrant 4" ?
hva håper du på ang effekt?
ja, ble veldig fornøyd med lyden :D spesielt uten mellompotten og 4" rakerør hele veien 8)

men har montert mellompotten igjenn nå, og den forblir på når bilen brukes på veien :)

vibrant 4" ja :D
 #456469  av ArildM
 
Heftig utvikling fra starten og dit du er nå :) Skjønner godt du gleder deg til våren, da er vi to :D
 #456532  av Philip
 
Skal flytte batteriet selv før sommeren:-)
FÃ¥r bort en stor klump hvertfall! sammen med singel blir det litt ryddigere:)

Tenker at jeg har lyst til å flytte ABS/TRC relee boksen også, men synes det er litt "skummelt" og klippe i ledningsnett :shock: :lol: men er vel bare å sette igang egentlig :roll:
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47