TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Inz4ne's Garage MR2 MK1 87

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #448906  av ArildM
 
Så den førte til dødgang på rattet? Kjekt å vite om jeg skulle treffe på noe liknende selv :)
Fikk en jævla til blånegl når jeg skulle av med bensinfilteret på AW11n min i høst, mista halve neglen og full pakke :lol:
Så man kan ikke være helt enig hele tia :)
 #448933  av Freebird
 
Har du sett! Bilen prøvde jo å ta livet av deg i slåsskampen. :o

Ellers så er det mange flotte deler du har fått her. Både bakskjermer og forskjermer begynner vel å bli sjelden etter hvert. Jeg snakket med min lokale Toyota forhandler i fjor og da hadde de forskjermene på lager, men jeg ser at de blir vanskeligere og vanskeligere å oppdrive internasjonalt så det er vel bare et spørsmål om tid før de ikke kan skaffes lenger her også.

Ellers må jeg få skryte litt av gulvmattene du har kjøpt. De løfter intrykket i interiøret på bilen flere hakk alene. De er helt topp. :)
 #448942  av Inz4ne
 
Takk takk :) Ja den prøvde, men jeg er ikke så lett å bli kvitt :P Nå gleder jeg meg bare til å få skilter så den kan brukes litt. Ser ut som jeg ender med 4 biler på skilt i løpet av sommeren stakkars pengeboka :P
 #448948  av ArildM
 
Har 4 med skilt jeg også :D Bare å alliere seg godt med forsikringsselskapet først som sist.
Nå er heldigvis en veteran i år, og 2 av de veteran neste år. Sparer sitt på det :wink:
 #448951  av Inz4ne
 
Er ikke forsikringsselskapet som gjør mest vondt :P
 #448968  av ArildM
 
Bare alt det andre? :mrgreen:
 #448972  av Inz4ne
 
Årsavgifter :P er det som gjør mest vondt. Om de i det minste kunne spres utover året slik som forsikringer så hadde det vært greit.
Betaler vel mer i årsavgift på 2 av bilene jeg skal ha skilt på i år enn det jeg betaler i forsikring :P
Men gladnyhet, rattstammen er nå friskmeldt så da er det bare å borre opp nye hull til skiltlysa for baklyktene så går bilen rett igjenom etterkontrollen uten feil :)
 #449327  av Inz4ne
 
Pakke :D

Bilde

Bilde

Bilde

Og disse kom i går :D

Bilde
 #449364  av Inz4ne
 
Da var forresten bilen eugodkjent og oljeskift utført :) Skilter påmontert og er blitt kjørt litt, oppfører seg fint :D
 #449366  av ArildM
 
Gratulerer :D
 #449494  av Inz4ne
 
Har egentlig ikke skjedd noe videre her forutenom at jeg kjører den så mye jeg kan :D Og at jeg har bestilt noen flere deler :)
 #449507  av ArildM
 
Bare hærlig å kjøre MR2 nå :D :D
 #449530  av Freebird
 
Perfekt å kjøre Mr2 på denne tiden av året ja. :)

Kan jeg spørre hvor du kjøpte glassene til blinklysene foran?
 #449547  av Inz4ne
 
Blinklysglassene kjøpte jeg fra ebay. http://www.ebay.com/usr/neiljones328?_t ... 7675.l2559 ser ikke ut som han har flere på ebay akkurat nå, men han har en egen nettside og, kanskje du finner noen der.

Bilen bestemte seg da selvsagt for å bli vrien, jeg var på vei til jobb og så sluttet radioen og spille etterfulgt av en høy hvine lyd som fulgte turtallet. Ved stop av motor og ny start så ble lyden borte og radioen ville spille igjen. Mistenker noe emd dynamoen siden reima virker å være strammet riktig.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15