TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ellingsen Mr2 turbo gen.3 vurderes solgt!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #446202  av ArildM
 
Smaken er som baken :D Så hvorfor ikke digge formene en har på sin egen bil og si at det er sin egen drømmebil? :wink:

Åpent valg, uten tanke på verdi:
- Dønn strøken 3.gen 3sgte SW20
- Dønn strøken NSX

Hva hadde folket valgt?
 #446211  av GhostRider88
 
ArildM skrev:Smaken er som baken :D Så hvorfor ikke digge formene en har på sin egen bil og si at det er sin egen drømmebil? :wink:

Åpent valg, uten tanke på verdi:
- Dønn strøken 3.gen 3sgte SW20
- Dønn strøken NSX

Hva hadde folket valgt?
Riktig Arlild :)

Valget der er vanskelig, men jeg ville nok helt mot en 3sge beams sw20 G-limited ;) (selv om det ikke var et av alternativene :mrgreen: )
 #447810  av Ellingz1
 
Skjer lite for tiden,

har hatt mr2en oppe på bukk i helga.

skal bytte:

- Alt av foringer
- mansjetter
- Hjul studs

Ute å trekker luft
Bilde

Nye ARP studs
Bilde

sandblåst og lakkert alt av stag under bilen
Bilde

foringer fremme ferdig
Bilde

Bare resten igjen før sommeren :P
 #449407  av Ellingz1
 
Bilen er klar for 2015 sessongen! EU-godkjent og greier!! bilen er senket mye bake sia i fjor, neste på lista er diffuser bake, side skjørt extension og canards fremme #becauseracecar :)

om noen har orginal turboeksos å selge, så sleng ut :)


Bilde

Bilde

Bilde
 #449413  av Espen.R
 
Ser temmelig bra ut!
 #449418  av Zepticon
 
Ellingz1 skrev:takk takk, vurdere 98 winge og wing extension, noen som har en formening om det? slik som allan har på sin mr2
Bilde
98 vinge er dritsexy, som mye annet OEM
Wing extension er dritfælt :D
 #449422  av ArildM
 
Denne kler den vingeløse looken :)
Extensions og 98vinge blir helt i andre enden av skalaen, og har null tvil på at du får det til å se sykt bra ut på bilen din mtp det andre du har gjort så langt :wink:
 #449427  av Ellingz1
 
ArildM skrev:Denne kler den vingeløse looken :)
Extensions og 98vinge blir helt i andre enden av skalaen, og har null tvil på at du får det til å se sykt bra ut på bilen din mtp det andre du har gjort så langt :wink:
ja liker den vingeløse looken godt, det er der jeg ikke klarer å bestemme meg, å setter jeg på vinge er det no way back, gidder ike å seveise luka en gang til :P
 #449429  av Espen.R
 
Ellingz1 skrev:
ArildM skrev:Denne kler den vingeløse looken :)
Extensions og 98vinge blir helt i andre enden av skalaen, og har null tvil på at du får det til å se sykt bra ut på bilen din mtp det andre du har gjort så langt :wink:
ja liker den vingeløse looken godt, det er der jeg ikke klarer å bestemme meg, å setter jeg på vinge er det no way back, gidder ike å seveise luka en gang til :P
kjøp deleluker ; )
 #449433  av ArildM
 
2 luker må jo være en grei løsning :D
 #449436  av Zepticon
 
Ellingz1 skrev:
ArildM skrev:Denne kler den vingeløse looken :)
Extensions og 98vinge blir helt i andre enden av skalaen, og har null tvil på at du får det til å se sykt bra ut på bilen din mtp det andre du har gjort så langt :wink:
ja liker den vingeløse looken godt, det er der jeg ikke klarer å bestemme meg, å setter jeg på vinge er det no way back, gidder ike å seveise luka en gang til :P
Normalt sett er det første jeg gjør å plukke evt vinger av bilen. Jeg liker dem egentlig ikke, og med mindre det er en funksjon i dem så er det bedre uten. Men det er noen untak, deriblandt 98+ vingene fra Toyota. Det samme gjelder 99-spec vingen til RX7 som er veldig lik de på Toyota.

Men jeg ser problemet ditt, jeg er usikker på om jeg ville valgt 98 eller ingen vinge. Selv falt valget på 99-spec vingen på min RX-7, selv om jeg egentlig ikke liker vinger. Det som ble avgjørende var at den faktisk gir downfore. Men det er da nok av MR2er til at man kan skaffe seg en ekstra bakluke? Jeg har selv tenkt tanken på å skaffe en ekstra til min sånn at jeg kan kjøre med/uten vinge som det passer x) (problemet er bare at det ikke er så veldig lett å få tak i dem)

Uansett hadde jeg nok valgt 98 utgaven om det ble vinge, med mindre du skal kjøre på bane. Orginal burde gi nok downforce til vanlig kjøring:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8