TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ellingsen Mr2 turbo gen.3 vurderes solgt!

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #452878  av ArildM
 
Eieren (som vraka bilen) er ikke på forumet her. Vennligst unngå å spamme forumet med tomme poster, takk :)
Motoren ble godkjent av Dr.Ling her inne om jeg ikke tar feil? Dette ble gjort før bilen ble lakkert sølv grå, og er altså eieren før Ellingz1 på forumet her.
 #452971  av Ellingz1
 
ArildM skrev:Eieren (som vraka bilen) er ikke på forumet her. Vennligst unngå å spamme forumet med tomme poster, takk :)
Motoren ble godkjent av Dr.Ling her inne om jeg ikke tar feil? Dette ble gjort før bilen ble lakkert sølv grå, og er altså eieren før Ellingz1 på forumet her.
takk for konklusjon arild :)

var eiren før meg som satt i motoren og fikk den godkjent. nåverende eier er også på forumet, heter tommilin eller noe slikt.
 #452994  av tommiti
 
Hei. Venter på klarmelding fra takstmannen. Mangler donorbil, før eg kan begynne. Men har fått besøk fra ein oppretter som meiner at den er fiksbar. Så da blir det mest sannsyblig og sette den sammen igjen(samme looken). Har også nokon planer for den: lakkering av motorrom, ny look for motor(krom...), custom karbondeler, spoilercanards, understellsbehandling... Er ihvertfall det minste eg kan gjere etter noko slikt tragiskt.
 #452996  av ArildM
 
Kjipe saker! Håper du får den på veien igjen.
Dette er en bil som etterhvert ble kjent ikke bare i Norge, men ganske greit utover verden også :)
 #453002  av Ellingz1
 
tommiti skrev:Ja heilt einig. Heldigvis ikkje noko i motor osv. Ser ut som eg bommet på ramma(ikkje noka bevegelse i rattet). Så er eg heldig, så er den muligens ikkje rammeskeiv.
det hadde jo vært bra hvis det va slikt :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8