TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #434528  av RuneÃ¥dl
 
Da har jeg endelig fått bytta ut avensisen i en 2004mod lexus is200!
Bilen har (selvfølgelig :lol: ) manuell kasse, svart skinn interiør og må si dette er noe helt annet å kjøre enn både Corollaen min og avensisen,så blir nok mange fine km i denne her!
Har ikke så mange planer for denne bilen, siden jeg egentlig har bestemt meg for og kutte litt i bil budsjettet mens jeg går på skolen :shock:
Men noen småting må jo gjøre, og øvers på lista står lakkering av felger, eventuelt nye (forslag mottas med takk) :D ellers har det blir det altezza grill, samt en liten vinge!


Sist redigert av Runeådl den 31 aug 2015 12:05, redigert 1 gang totalt.
 #434533  av ArildM
 
Gratulerer med kul bil :) Spennende farge også :)
 #434535  av RuneÃ¥dl
 
Takk for det :D mange meninger om fargen ja! Men liker den bedre og bedre hver gang jeg ser på den! Bare få lakka felga, så blir det nok bra :) litt mye med gull felger på gull farga bil! :lol:
 #434537  av ArildM
 
Ja det er jeg enig i. Gull på gull ble litt for mye ;)
 #434540  av RuneÃ¥dl
 
Noen som har noen forslag til farge på felga? Tenker litt på svart eller gunmetal? :D
 #434541  av ArildM
 
Sølv?
 #434546  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Sølv?
Kunne nok blitt fint det og ja! :D
 #435072  av RuneÃ¥dl
 
Da har det blitt nye felger! :D blir spennende å få på dekk i morgen :lol:


 #435081  av ArildM
 
Du mangler dekk 8)
Blir knallbra tror jeg :)
 #435084  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Du mangler dekk 8)
Blir knallbra tror jeg :)
Ã…jaaa! Syntes det mangla noe...
ja tror det kan bli knall! Men trenger jo noen meter med senk! :lol:
 #435153  av RuneÃ¥dl
 
da har jeg endelig fått på no dekk på de nye felga, og syntes det ble bra! litt feil dim, men måtte bare prøve før jeg kjøper nye dekk til våren!
Prøvde først med 245/40-18 bak og 205/40-18 forran, men dette ble litt væææl med dekk bak!! :lol:


så fikk ringt litt rundt, å fikk tak i no 225/40-18 til bakfelga og det ble litt mer riktig! litt usikker på hvem dim jeg skal kjøpe til denna bilen.. kjenner jo selv at jeg blir trekt mer og mer mot at jeg må kjøpe coilovers og skru det i bønn, selvom hele meninga med lexusen var en bil som så bra ut uten å gjøre noen store ting, og som jeg ikke sku bruke penger på :roll: så hvis jeg bestemmer meg for coilovers, blir det nok 205/40-18, for å få max senk! :D




Felga er forresten 8.5" x 18 et 45 både forran og bak!

Og nå er det bare å få skrudd på de andre felga igjen, og levert bilen til litt lakkering :D
 #435155  av ArildM
 
Synes det så knallbra ut sånn som det er nå jeg :)
 #435165  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Synes det så knallbra ut sånn som det er nå jeg :)
Takk for det! :D
Er egentlig veldig fornøyd selv, men sku vært ett par cm lavere :lol:
 #435166  av ArildM
 
Tull, sitter fint som den er :wink:
 #435167  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Tull, sitter fint som den er :wink:
hehe, ja gjør vel egentlig det :D Er jo senket litt (30mm ish?) så kan jo egentlig ikke klage :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19