TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #449428  av RuneÃ¥dl
 
Kremt :lol: :mrgreen:
 #449434  av ArildM
 
Se der ja :D Såpent på åssen det blir på bilen :wink:
 #449435  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Se der ja :D Såpent på åssen det blir på bilen :wink:
Spent på det sjæl! :mrgreen:
Lyst til å lakke de i denna fargen, hva tror folk om det?
 #449457  av ArildM
 
Bare 4 bolter på felgene såvidt jeg kan se? Litt vanskelig å få de på IS200 da? :oops:
Ellers kult fargevalg :wink:
 #449461  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Bare 4 bolter på felgene såvidt jeg kan se? Litt vanskelig å få de på IS200 da? :oops:
Ellers kult fargevalg :wink:
stemmer det, felgene skal borres om og lakkes :)
 #449477  av RuneÃ¥dl
 
Vel man lærer så lenge man lever, og impulskjøp er nok ikke alltid like lurt... Var hos Østfold felgteknikk i sta og det var nok ikke mulig og borre om felgene til 5x114.3... Såååå F*** :evil:

så comp felga kan kjøpes billig hvis noen vil ha de... 18x10 et1 og 18x8 et30 4x114.3...
 #449479  av Myklebust
 
ArildM skrev:Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler på
MR2ere, thailandske Carinaer, Celica Supraer, Starleter, klassiske toyotaer og norske veteranbiler :roll: :lol:

Du, Runeådl, dei felgene du har på bilen er finere enn compomotivene! :)
 #449480  av RuneÃ¥dl
 
Myklebust skrev:
ArildM skrev:Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler på
MR2ere, thailandske Carinaer, Celica Supraer, Starleter, klassiske toyotaer og norske veteranbiler :roll: :lol:

Du, Runeådl, dei felgene du har på bilen er finere enn compomotivene! :)
Enig i at felgene jeg har nå er finere, men de er 1" for store!(eventuelt så er bilen min for lav :lol: )
planen var egentlig å ha comp hjula som vinterhjul, men får se hva som skjer nå :roll:
 #449642  av RuneÃ¥dl
 
En liten helgevask! :)



 #450439  av RuneÃ¥dl
 
Da var man hjemme igjen etter en fin tur til Bergen! Ikke gjort noe spesielt med bilen i sommer bortsett fra å kjøre 8) Har litt planer for bilen fremover hvis ting går som planlagt. Har så godt som skaffet meg ett TTE compressor kit, venter bare på selger :D Har også vært i prat med BT om godkjenning og fikk tommel opp, så håper virkelig det ordner seg :mrgreen:

Også vurderer jeg å handle meg spoiler :shock: Noen som har noen meninger om denne? selv er jeg svak for denne typen spoiler :D


Bilen står nå godt plassert i garasjen uten fanger da den er på lakkering (Igjen) sammen med lista på bagasjeluka som jeg klarte å knekke :lol:


Måtte selvfølgelig ut å ta noen bilder på Bergens turen også så pøser som vanlig på med litt bilder :D












Fikk gitt Avensisen til muttern en runde med polish og lakk forsegler i går også! Veldig fornøyd med resultatet :D





 #450441  av ArildM
 
Strøkent! :)
 #450474  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Strøkent! :)
Takk for det! :D Ganske fornøyd med bilen nå!
 #450490  av ArildM
 
Spoilern er jeg litt usikker på forresten. Joda den er fet, men jeg liker "clean" looken du har nå. Også spørs det om du får det helt 100% om du skal til å sette på noen spoiler, mindre verdt blir bilen også :wink:
 #450491  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Spoilern er jeg litt usikker på forresten. Joda den er fet, men jeg liker "clean" looken du har nå. Også spørs det om du får det helt 100% om du skal til å sette på noen spoiler, mindre verdt blir bilen også :wink:
Litt enig med deg angående looken, men vil egentlig over på mer "racing/drifting" stuk til neste år, og da ville en sånn spoiler passet ganske bra mener jeg :wink: Om bilen blir litt mindre verdt så ser jeg ikke på det som noe problem, ingen planer om å selge med det første :mrgreen:
 #450648  av RuneÃ¥dl
 
Da har det endelig skjedd litt mer med bilen! vært en travel helg med henting av bil i Tromsø, og skruing resten av tiden! :D Men det ble bra, og jeg er VELDIG fornøyd! Fikk veldig god hjelp til montering, så brukte i underkant av 8t på å flytte over alt :mrgreen: :mrgreen: Så nå er det bare å glede seg til torsdag og Toyota Trackday på rudskogen 8)
Bilder sier mer enn 1000 ord, så slenger ut noen!





Polerte rør :D
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19