TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #449124  av RuneÃ¥dl
 
Kommet over ett sett med Compomotive mo6 i 18x8.5 og 18x10, så tanken om nye vinterfelger slo meg :roll: Noen som har noen meninger om de felgene på is'n... er jo litt rallyfelger, men bare ELSKER de felgene og for meg er det ikke mange felger som er tøffere :D Hadde jo vært litt kult å kjørt meg lav bil med strekk og camber om vinteren også? :shock: :lol:
 #449136  av ArildM
 
Må nok bli DA maskin til å begynne med, ser det finnes noen pakker å velge mellom. Hva tror du om denne feks:
https://bilpleiekongen.no/produkt/megui ... ed-maskin/
:)

Forresten MO felg på IS200? Aldri sett, men kan sikkert bli tøft :D
Kjørte med 15x8 hele vintern på Corollaen, piggfritt funka knall det :D
185 bredde og strekk = null problem :)
 #449138  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Må nok bli DA maskin til å begynne med, ser det finnes noen pakker å velge mellom. Hva tror du om denne feks:
https://bilpleiekongen.no/produkt/megui ... ed-maskin/
:)

Forresten MO felg på IS200? Aldri sett, men kan sikkert bli tøft :D
Kjørte med 15x8 hele vintern på Corollaen, piggfritt funka knall det :D
185 bredde og strekk = null problem :)

Den maskina funker nok bra, bare å få handla tror ikke du kommer til å angre :mrgreen:

Nei har googlet litt og klarer ikke å finne bilder av MO6 felg på en is :roll: Så det er jo enda en grunn til å prøve! Det som er kult er at når du får MO6 felgen i 10" bredde så får den pluttselig litt kant også :mrgreen: :mrgreen:
 #449156  av ArildM
 
Takk, jeg så faktisk på den pakken og nybegynnertråden på DCN, der var DAS6 Pro anbefalt, og til den prisen var det en nobrainer 8) Må bare kjøpe meg gressklipper og snøfreser, kompressor, sveiseapparat og litt anna ila året :lol:
 #449158  av RuneÃ¥dl
 
Var ute å kjørte en tur i regnet i går og da sluttet turtelleren min å virke, forbruksnåla gikk til tops, lampa for lavt ojenivå begynte å lyse, samt lampa for manglende lys bak... Har sjekket både olje og lys og alt er fint, så tenker at det må være en vannlekasje eller noe ett sted som skaper problemer. Har hatt oppe alle sikringsbokser og sett/kjent etter vann men finner ikke noe, alle sikringene er også hele, såvidt jeg har finni ut i allefall... Noen som har noen forslag? eller er det bare å begynne å demontere dash'n og se hva man finner? :cry: :evil:
 #449209  av Toy-joda
 
Runeådl skrev:Kommet over ett sett med Compomotive mo6 i 18x8.5 og 18x10, så tanken om nye vinterfelger slo meg :roll: Noen som har noen meninger om de felgene på is'n... er jo litt rallyfelger, men bare ELSKER de felgene og for meg er det ikke mange felger som er tøffere :D Hadde jo vært litt kult å kjørt meg lav bil med strekk og camber om vinteren også? :shock: :lol:
Er spent på å se hvordan Compo felga blir å sitte på bilen da æ syns 19' blir for stort for 1is.
trur 18' compo blir satanbra me oppsette du har

Ellers hvor bestile du Coilovers? trenger også coilover da æ har gådd i innkjøp av felg og diverse.

Fin bil er du ha Rune 8)
 #449211  av a man in the nude
 
Runeådl skrev:Var ute å kjørte en tur i regnet i går og da sluttet turtelleren min å virke, forbruksnåla gikk til tops, lampa for lavt ojenivå begynte å lyse, samt lampa for manglende lys bak... Har sjekket både olje og lys og alt er fint, så tenker at det må være en vannlekasje eller noe ett sted som skaper problemer. Har hatt oppe alle sikringsbokser og sett/kjent etter vann men finner ikke noe, alle sikringene er også hele, såvidt jeg har finni ut i allefall... Noen som har noen forslag? eller er det bare å begynne å demontere dash'n og se hva man finner? :cry: :evil:
Har hørt at mye jalla kan skje med det elektriske når dynamoen synger på siste verset.
 #449222  av RuneÃ¥dl
 
Toy-joda skrev:
Runeådl skrev:Kommet over ett sett med Compomotive mo6 i 18x8.5 og 18x10, så tanken om nye vinterfelger slo meg :roll: Noen som har noen meninger om de felgene på is'n... er jo litt rallyfelger, men bare ELSKER de felgene og for meg er det ikke mange felger som er tøffere :D Hadde jo vært litt kult å kjørt meg lav bil med strekk og camber om vinteren også? :shock: :lol:
Er spent på å se hvordan Compo felga blir å sitte på bilen da æ syns 19' blir for stort for 1is.
trur 18' compo blir satanbra me oppsette du har

Ellers hvor bestile du Coilovers? trenger også coilover da æ har gådd i innkjøp av felg og diverse.

Fin bil er du ha Rune 8)
Takk for det! :)
Har ikke helt best meg for om jeg skal kjøpe comp felga eller ikke enda, men heller mer og mer mot at jeg skal kjøpe de :roll: Litt enig i at 19 egentlig er litt stort, syntes det ser bra ut på bilen men er egentlig ikke plass til 19" forran hvis man skal senke mye, så skaper en del problemer :lol:

coilovers kjøpte jeg hor Nordic Autoimport, xyz supersport disse er uten tuv... Skal du ha coilovers til is'n med tuv må du kjøpe kw v3 til 20k ish :shock:
a man in the nude skrev:
Runeådl skrev:Var ute å kjørte en tur i regnet i går og da sluttet turtelleren min å virke, forbruksnåla gikk til tops, lampa for lavt ojenivå begynte å lyse, samt lampa for manglende lys bak... Har sjekket både olje og lys og alt er fint, så tenker at det må være en vannlekasje eller noe ett sted som skaper problemer. Har hatt oppe alle sikringsbokser og sett/kjent etter vann men finner ikke noe, alle sikringene er også hele, såvidt jeg har finni ut i allefall... Noen som har noen forslag? eller er det bare å begynne å demontere dash'n og se hva man finner? :cry: :evil:
Har hørt at mye jalla kan skje med det elektriske når dynamoen synger på siste verset.
hmm takk for tipset :wink:
 #449228  av Toy-joda
 
[/quote]Takk for det! :)
Har ikke helt best meg for om jeg skal kjøpe comp felga eller ikke enda, men heller mer og mer mot at jeg skal kjøpe de :roll: Litt enig i at 19 egentlig er litt stort, syntes det ser bra ut på bilen men er egentlig ikke plass til 19" forran hvis man skal senke mye, så skaper en del problemer :lol:

coilovers kjøpte jeg hor Nordic Autoimport, xyz supersport disse er uten tuv... Skal du ha coilovers til is'n med tuv må du kjøpe kw v3 til 20k ish :shock: [/quote]

Ja har vurdert det men liker ikke pris på 19k for coilover. ma da finnes bedre altn. for coilover?
H&R f.eks eller TEIN (har de tuv? idk)
:(
 #449246  av RuneÃ¥dl
 
H&R lager vel ikke coilovers til is'n og tein sine coilovers har ikke tuv...
 #449254  av Toy-joda
 
Runeådl skrev:H&R lager vel ikke coilovers til is'n og tein sine coilovers har ikke tuv...
Ah kjipe greier. får vent på feriepeng da :wink:
 #449264  av RuneÃ¥dl
 
Skjer jo ikke så mye mer med bilen min om dagen, men glad i å ta bilder så legger ut ett jeg tok i dag uansett :mrgreen:

Veeeeel....




Fått montert ny bakre eksos i dag, ble litt mer lyd en jeg hadde håpet på men det får gå, er ikke sånn kjempe harry høyt :lol:
 #449273  av ArildM
 
Ser bra ut alle fall :D
Og nei, det blir aldri for mange bilbilder!
Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler på :lol:
 #449275  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Ser bra ut alle fall :D
Og nei, det blir aldri for mange bilbilder!
Fruen lurer på hvorfor facebook sia mi bare er bilder av biler på :lol:
Takk for det, ganske fornøyd med bilen selv nå :mrgreen:
hehe, nei det gjør ikke det for meg heller! Er ikke facebook for å dele bilbilder??? :lol: Det er det eneste min facebook funker til i alle fall :roll: :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19