TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rune's lexus is200 Compressor

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #450655  av ArildM
 
Nice 8) Tipper IS200en reagerer fint på litt overladning :wink:
 #450661  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Nice 8) Tipper IS200en reagerer fint på litt overladning :wink:
Jepp! Den ble veldig glad når den fikk litt overladning :lol: Men sliter med dårlig drivreim, så sklir over av og til... Men ny kommer i morgen tidlig! :D
 #450723  av RuneÃ¥dl
 
Da har jeg igjen vært på Rudskogen og Toyota trackday! Utrolig morro :D Stor forskjell på bilen nå og tidligere, coilovers og compressor gjør visst susen :lol: :mrgreen: :mrgreen: Slenger ved en haug med bilder! vurderer også å sette bort bilen for vintern og handle meg E11 corolla stv med 4x4 :lol:












 #450732  av ArildM
 
Liker :)
 #450839  av SupraJensen
 
Runeådl skrev:Da har det endelig skjedd litt mer med bilen! vært en travel helg med henting av bil i Tromsø, og skruing resten av tiden! :D Men det ble bra, og jeg er VELDIG fornøyd! Fikk veldig god hjelp til montering, så brukte i underkant av 8t på å flytte over alt :mrgreen: :mrgreen: Så nå er det bare å glede seg til torsdag og Toyota Trackday på rudskogen 8)
Bilder sier mer enn 1000 ord, så slenger ut noen!





Polerte rør :D
Kæm sin bil du henta i Tromsø? :)
 #450848  av RuneÃ¥dl
 
SupraJensen skrev:
Runeådl skrev:Da har det endelig skjedd litt mer med bilen! vært en travel helg med henting av bil i Tromsø, og skruing resten av tiden! :D Men det ble bra, og jeg er VELDIG fornøyd! Fikk veldig god hjelp til montering, så brukte i underkant av 8t på å flytte over alt :mrgreen: :mrgreen: Så nå er det bare å glede seg til torsdag og Toyota Trackday på rudskogen 8)
Bilder sier mer enn 1000 ord, så slenger ut noen!





Polerte rør :D
Kæm sin bil du henta i Tromsø? :)

Husker ikke på stående fot hva han het, men bodde på setermoen, mens bilen stod hos foreldrene i Tromsø :)
 #450872  av RuneÃ¥dl
 
Kjøpt meg skap og ryddet litt i bilpleie utstyret mitt i dag! :D Hadde visst en del liggende :lol:

 #450876  av ArildM
 
Lønner seg å stelle med bilene :)
Gleder meg til jeg en gang får et slikt skap, eller 3, må jo ha noen å ha verktøy i også :)
 #450877  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Lønner seg å stelle med bilene :)
Gleder meg til jeg en gang får et slikt skap, eller 3, må jo ha noen å ha verktøy i også :)
Ja det er viktig! Vil påstå at bilene her i huset er godt stellt :mrgreen:
Har begynnt å ta på meg litt polering så greit å ha litt system og orden i sakene :) Da ser det jo litt mer profft ut når de kommer å leverer bilen også :D
 #450965  av RuneÃ¥dl
 
Noen her inne som har erfaring med black diamond clutch/trykkplate? Vet mange bruker bremseskivene deres men hørt lite om clutch kitene? :) eller eventuelt andre clutcher til is200.. har vurdert å bare kjøpe en sinter lammel og bruke orginal deler på resten, noen meninger om det? Min orginale har begynt å slurre og er nok moden for utskiftning... :roll: :lol:
 #451027  av RuneÃ¥dl
 
Da har bilen fått ny clutch! Forhåpentligvis tåler denne litt mer enn orginal clutchen! Var sikkert unødvendig og kjøpe annen lamell en orginal, da den som satt der hadde gått 200k, og var nok moden for utskiftning likevell.. men fikk meg ikke til å sette inn orginal clutch igjen, så kjøpte en helix lamell på Kollevold, og er veldig førnøyd med den! :D





 #451038  av ArildM
 
Kjekt med løftebukk :D
Og er ikke alle defekte deler et teng på at du bør oppgradere til noe heftigere? 8)
 #451039  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Kjekt med løftebukk :D
Og er ikke alle defekte deler et teng på at du bør oppgradere til noe heftigere? 8)
Veeeldig kjekt med bukk ja! Gjør alt mye lettere... bortsett fra at det er gummi padder på armene på bukken, og når bilen sto i bukken over natta seig bilen nedi og bulka kanalene mine... :shock: :x
og for og toppe det hele gikk en unge bort og sparka i ene felgen min i dag, så må frem med polishen igjen... :roll:

Men ja! Alt som ryker må oppgraderes! :mrgreen:
 #451062  av ArildM
 
Tilogmed kanalene på bilen? :mrgreen:
BTW: Shitkidden burde ha fått polert opp felgene med fingrene om han gjorde det med vilje :wink:
 #451082  av RuneÃ¥dl
 
Ja! Så nå blir det glassfiber kanaler!!! :lol:

Han burde sikkert fått lov til det, men hadde vel ikke gjort ting no bedre... MEN tror det er en stund til han sparker på andre sine ting igjen :wink:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19