TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • -90 Celica st182 widebody prosjekt.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #457506  av devilsix
 
Makk skrev:Nice bil!

Ikke for å være en kuk eller no, det er flere enn 9 widebody i norge da alle eksporterte (fra japan) st185 gtfour var widebody :mrgreen:


ja det er jeg klar over :D men mener st182 widebody :)
 #457508  av ArildM
 
KE25 er ikke akkurta hverdagskost :) Savner den jeg hadde, morsom å kjøre selv med org motoren :D
Ikke langt igjen før den nye Celicaen er ferdig heller ser jeg :)
 #457529  av devilsix
 
ArildM skrev:KE25 er ikke akkurta hverdagskost :) Savner den jeg hadde, morsom å kjøre selv med org motoren :D
Ikke langt igjen før den nye Celicaen er ferdig heller ser jeg :)
Ke25 er ikke så vanlig nei :) skulle hatt tak i en litt bedre framskjerm til den. Høyre side tror jeg. Si ifra om noen vet om!

Ikke mye igjen på celican nei, men har lite tid å skru om dagen så da er det ikke mye som skjer di gangene jeg driver på:) om noen trenger noe deler fra delebilen så si ifra. Endel er solgt allerede men er da igjen noe. Motor, gir å noe småtteri skal jeg ha selv.
 #458095  av devilsix
 
Nå er bilen nesten 100% montert både utvendig å innvendig :D
Synes selv den begynner å se bra ut iværtfall :) målet etterhvert er å få på en CS fanger.
Skal få en runde med polering før den antagelig blir satt på vent til neste vinter. Neste vinter må det nok sveises litt rust :) Denne vintern skal corollan jobbes på.

men slik står den nå iværtfall :)
Ut for en vask etter nesten ferdig montering
Bilde


Panseret har desverre fått seg en større smell enn jeg trodde, så det passer ikke helt 100%, men bra nok for meg akkurat nå!
Bilde.


Før å etter utvendig Bilde
 #458096  av ArildM
 
Tøft :D 8) Synes disse er kule jeg :)
 #458161  av OleST
 
Du har rett Arild, myyyyye tøffere enn 205! (Vippelykter er KULT)