TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Svein's GT4 - "Grand Touring" Build (SOLGT)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #462379  av Makk
 
Alle innsugsventiler bestilt, 16 ventiltetninger, simmeringer kamaksling, tetningssett fordeler, eksospakning, MLS toppakning 1.6mmm eksospakninger etc, alt fra ATS Racing så det må være brukendes.

Sette sammen driten så det kan kjøres ihvertfall.

Toppen kan fikses sier EBB Tech, så here we go.
 #462383  av ArildM
 
Knall :)
ATS er et velrenommert firma, så jeg tipper de har rette oppskriften og delene på hvordan du får dette holdbart :)
 #462490  av ArildM
 
:lol: Men men men, rallybil, Carloz Sains osv osv :lol: :lol:

Neida, kanskje greit å få sendt den videre til nestemann/dame, så noen flere kan glede seg over mange timer i garasjen :lol: :mrgreen:

Hva blir det nå da? Bare sykkel?
Kanskje greit med en tenkepause med litt ledig plass på liften :wink:
 #462491  av Makk
 
Til helvette med bil for lengre tid tror jeg.

Har lyst på Corvette C5 eller Trans-Am av sent 80 talls modellen.

Vinter nå så trenger ikke kjøpe noenting fremover ihvertfall, har lyst på båt også lol.

Snakket med en fyr om en MR2, var en hyggelig pris men den var oransje, jeg er definitivt plassert i rød sportsbil-elsker kategorien.
 #462492  av ArildM
 
Ser den :)
LS swappe noe gammelt Amerikansk hadde vært tøft? :)
Bare å cruise med en par dager i året og ta en liten burnout ved behov :)
 #462502  av ArildM
 
Jupp, så på den jeg også.
Er nok mye morsomt for pengene, men du bør jaggu kjenne verkstedet ditt godt før du drar med noe slikt på eu-kontroll.
Får du anmerkning på ikke godkjent motor (eller krasjer bilen for den saks skyld) kan du få en del trøbbel.
Kjenner også noen som har fått det godkjent, men det krever en del papirjobb samt oem "ish" eksos, innsug, katalysatorer +++.
 #462587  av Makk
 
Endte opp med den svarte med gen 3, hentet i går, fikk den til en hyggelig pris :) gti + rearcut pris.

Mye potensiale, full styling å kjempeflott chassis.

Får lage ny tråd snart :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19