TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Turbo bloggen min.1990 mod.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #453733  av Zepticon
 
hmsilset skrev:
Zepticon skrev:Alternativt kan du handle fra Amayama:
https://www.amayama.com/en/search?q=536 ... 0119-10647
Takker, det er meget aktuelt :)
Har handlet for tusenvis av kroner der de siste årene, uten noen problemer så kan trygt anbefale dem. Tar litt tid å få greiene, men det er den billigste plassen jeg har funnet for OEM deler.
 #453852  av hmsilset
 
Takk, da skal jeg få handla der :) Sletta bremseklosser og oljefilter fra twosrus og bestilte fra min lokale Toyota forhandler siden jeg tror det vil havne på omtrent det samme mtp. frakt og toll.Men den cancer baren fant dem ikke.Jeg nevnte at det sikkert var en del av stabilisator(stag), men på pdf bilde fra dem så fantes ikke delen der.Heller travers delen?
 #453854  av CelicaTurbo
 
Jeg tror jeg så en kommentar om at disse stagene er på et litt ulogisk bilde, så de er vanskelige å finne i delekatalogen.

Jeg fikk dem uansett bestilt hos Toyota på delenummer, og levert på to dager. Koster 1126 inkludert fire bolter:

Delenummer:
53653-17020 Brace, Right
53654-17010 Brace, Left
90119-10647 for the bolts
 #454059  av magnesmurf
 
Godt å se at du er tilbake der du hører hjemme Hans Martin :wink:
Med riktig type bil 8)

Ser ut som et godt eksemplar, så grattis med å eie mr2 igjen :!:
 #454062  av hmsilset
 
magnesmurf skrev:Godt å se at du er tilbake der du hører hjemme Hans Martin :wink:
Med riktig type bil 8)

Ser ut som et godt eksemplar, så grattis med å eie mr2 igjen :!:
Tusen takk Magne :) Ja,det er kjekt å ha noe jeg virkelig liker igjen!

Har oppdatert første tråd, og legt til en ny feil.Oljeskift,bremser og stag blir ordnet innen ferien da jeg har nesten alle delene.Fikk 12 felger,4 demperemm sendt for 1300kr igjennom nimber.com i dag.Så da er alt på plass selv om jeg ikke trenger det meste.Kjekt å ha ;)

Bilde

Bilde
 #454084  av ArildM
 
Kjekt å ha litt stasj liggende :D
Har ikke et orignalt reservehjul liggende å slenge da? :)
 #454092  av hmsilset
 
ArildM skrev:Kjekt å ha litt stasj liggende :D
Har ikke et orignalt reservehjul liggende å slenge da? :)
Usikker på om det er originalt. Kontakt meg neste uke så finner vi ut og ordner frakt.:)
 #454096  av ArildM
 
Cool :) Sier det slik :)
 #454354  av hmsilset
 
Da er nye stagene mottatt. Skal tette dem så dem ikke slipper inn vann og ruster så fort igjen. Motorolje og alle bremseklosser skiftet i går. Ny låsesylinder til tenningslås er også bestilt. Så blir det dørlåser og seter +++ neste år :)