TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Roy Egil's 92 mr2

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #453975  av shymirror
 
Hehe eu kontrollen gikk så dårlig altså? ;) men ja kan vel kansje bli en ordning på det når jeg får rearcutten ;)
 #453978  av ArildM
 
Eu kontrollen gikk finfint den :)
Men greit å ha originalt liggende om det skulle bli noe tull :)
 #454051  av shymirror
 
Siden den røde mr2 skal kvittes med tengte jeg at jeg skulle ta coiloversene fra den røde å sette de over på den grønnen, tengte jeg skulle se hvordan den ble senket, vet ikke helt om jeg vil ha den senket, men fint å vurdere det mens man gjør det tenker jeg

Her er den røde jekket opp klar til å demontere coiloversa
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Coiloversene er av
Bilde

Bilde

Bilde

Coiloverne ser veldi skitten å rustne ut, men har fått vasket dem med rustløser osv, så ser mye bedre ut nå.
 #454286  av shymirror
 
Her er før og etter angående senk, er ikke sunket seg helt bak enda men ble bedre foran
Før
Bilde

Etter
Bilde
 #454287  av shymirror
 
Det ble også bestillt bakluke og vinge som var tett så slipper jeg mer lekkasje i baggasjerommet som jeg fikk i forrige uke
Bilde

Bilde

Bilde

Her er den montert

Bilde

Bilde

Bilde

Jeg fikk også en leveranse av motor i dag, en rev 3 3sgte, både vingen og motoren kommer fra den grå som ble kræsjet for en stund siden, veldi synd at den gikk i vei, men motoren vil vertfall leve videre
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Så blir enten å sette den i en annen mr2 eller så vil den bli puttet i den grønne, da motoren der begynner å bli veldi sliten
 #454292  av ArildM
 
Hehe, du som stakk av med et par gromdeler fra den gråe altså :)
Tok ikke felgene i samme slengen da? 8)
 #454293  av ArildM
 
Ble ikke noe av rearcuttet da skjønner jeg?
 #454296  av shymirror
 
jepp, ble kjøpt et par ting av den ja ;) rakk desverre ikke å kjøpe felgene, de ble solgt rett før e tok kontakt,
nei ble ikke rearcut, tok litt lenger tid å¨spare opp penger, så de kunne ikke vente,
men er blitt motor nå vertfall, så nå er det bare å bestemme seg om man skal skaffe seg enda en mr2 å putte den i den eller sette den i den grønnen
 #454297  av ArildM
 
NP :)

3sgte er en svært morsom motor da 8)
 #454610  av shymirror
 
Her kommer det en liten oppdatering, for en uke siden havarerte bilen igjen, 2 battteri død på en uke, mistenker dynamoen, så da blir bilen av veien resten av året for motorbygging og utskiftning av understell

in the meantime, så har eg sendt noen interiørdeler for modifisering til en i england
få laget til gauge holdere på front faciea'n på dashboardet og få litt bedre passform på boostcontrolleren i askebegeret, og laget til ny girpose og suround til den, bilder av gearsurounden kommer i neste uke

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #454614  av ArildM
 
Vi er 2stk med dødt batteri da :) Men håper mitt bare tuller pga alder siden det aldri ville lades helt opp med 4A laderen min :roll: